Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hvor normalt er det? Har hørt hjertelyd men fikk derfor ikke tidlig ul. Har hatt det slik i 3 uker nå er 15 uker. Noen dager lite andre dager mer..
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Jeg har også rosa\brunt utfod...har hatt det i en uke nå(er 23.uker på vei). Jeg ringte føden på søndag bare for å høre om dette var noe å bekymre seg over. De ville at jeg skulle ta turen opp til føden bare for en sjekk. De sjekket blodtrykk, urin og tok både utvendig og innvendig ul. De kunne ikke finne noe som var galt. Alt var i den fineste orden, babyen var til og med over gjennomsnittet i størrelse....De kunne ikke si hvorfor jeg hadde disse "blødningene". De sa at jeg bare kunne gå hjem å slappe av og at jeg trengte ikke å bekymre meg. De sa at 10-15% opplevde blødninger under svangerskapet uten at det var noe "farlig".
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 skal stå rosa\brunt utflod..
Jeannie77 Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har også rosa/brun utflod... Dvs. når jeg tørker meg etter å ha hvert på do er det brunt med "slintrer". Ringte legen og fortalte om "problemet" mitt. Han sa sålenge det kommer i relativt små mengder er det ikke farlig. Så jeg prøver å slappe av... Men det er ikke veldig koselig da..(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå