*betty* Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Vesla vår er 8 mnd, og jeg tenkte det var på tide med 8 mnd middagsglassene. (Liker godt 6 mnd glassene) Det var lettere sagt enn gjort. Hun brakk seg, lagde grimaser og spyttet ut alt sammen. Det er jo små biter i disse middagsglassene, og det er en overgang fra 6 mnd glassene som er helt moset. Hva gjør jeg? Er det bare å fortsette med det til hun blir vant til det, eller burde jeg vente litt? Blir ikke mye spising sånn som hun holdt på i dag gitt...
Dudellidallo og Tillo Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Kjenner en som har samme problemet. Hun gir 6mnd middag og prøver med 8mnd inni mellom.. Viktigste er vel at de får mat i seg, klumper eller ei=)
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Min lille engel hadde det på akkurat samme måte.. Jeg blandet litt 8 mnd i 6 mnd, mer og mer for hver gang. (HIPP sin 8 mnd anbefales på det sterkeste da det er virkelig myke biter, og de smaker faktisk godt.. Da spesielt grønnsakslasagne og pasta med tomat og mozarella!!) Og vips: en dag gikk 8 mnd ned på høykant!!!! Lykke til!!
*betty* Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Takk for tips om å blande 8 og 6 mnd glass. Det funket ) Hun rynket litt på nesa da hun kjente bitene, men spiste opp nesten alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå