Gå til innhold

Flere som er plaget med halsbrann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var mye plaget med dette i 1 sv.skap.

På slutten.

Men nå du siste kveldene så Har jeg vært skikkeli plaga med det.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!!!! Og det blir jo bare verre... Nå har jeg kvelder hvor det ikke engang hjelper å tygge gaviscon. Sukk. Prøver å passe på hva jeg spiser, men synes ikke maten gjør så stor forskjell. Så her sitter jeg rett opp hele kvelden mens jeg egentlig har lyst til å legge meg ned. Men det går ikke bra.. Noen som har noen vidunderkurer?

Skrevet

ja,har kjent det:) spesielt på kveldene når jeg slapper av...har hørt te skal hjelpe,men synes ikke det gjør noe monn...melk og... sitter å svelger og svelger og er dritlei halsbrann..men...forslag til hva som hjelper?

Skrevet

Jeg lurer oxo på hva som kan hjelpe.

Jeg blir så kvalm av ting jeg putter i munnen om dagen, så jeg kan ikke tygge gavison, da spyr jeg...

men drekker litt melk da men lite som hjelper gitt.

Skrevet

e d d dær når d kjennes ut som spy som kjæm opp i halsn??

Skrevet

flytende gaviscon tar jeg...og samarin. det hjelper nesten hver gang... men noen ganger hjelpe ingenting.

Skrevet

surmelk hjelper..:)

Skrevet

Og å spise en rå potet... masse stivelse som binder syra.

Skrevet

Prøv lovehearts :)

Godteriet ja...

Nyco kanskje? Ingenting hjelper meg lengre, men disse tingene hjalp litt i begynnelsen..

Skrevet

Æ har oppdaga selerirot, ganske så basisk, men sterk i smaken. Æ syns d funke som fy!!

Skrevet

En venninne av meg sa at det eneste som hjalp henne var fløteis. Samboeren min hadde halsbrann for noen uker siden og etter at han hadde prøvd melk + div, kom jeg på det med fløteisen. Han ble kjempeoverrasket over hvor effektivt det var. Kanskje verdt å prøve?

Hvis dere prøver fløteis så hadde det vært morro om dere skrev noe om resultatet, om det funket eller ei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...