Gå til innhold

Jeg hater å bæsje!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jo så vondt! Og ikke klarer jeg å holde meg like godt som før. Tørke seg er et mareritt. Tro om jeg må få fjernet en innvendig hemoride?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

løp på apoteket og kjøp hemoride krem og stikk piller, og lambi papir er et møst etter en fødsel:-))

Skrevet

Men er jo snart 4 timer siden fødsel jo!

Skrevet

Vondt her også, men det går bedre når man kliper ofte hele handlingen igjennom.

Har du veldig ubehag med tørkingen, så kan du bruke våtservietter eller vaske deg med en klut?

Skrevet

4 timer? da snakker du med jm

Skrevet

jeg har også utrolig vondt når jeg går på do men jeg lurer på om jeg har fått en rift eller noe.det er tre måneder siden jeg fødte ...er det noe jeg kan gjøre for at det blir bedre?

Skrevet

2 uker siden fødsel og nå går det mye bedre, men de første dagene gikk jeg og holdt med helt til det absolutt ikke var mulig å holde igjen lenger.

Jeg hoppet alltid i dusjen etterpå og vasket underlivet. Slik slapp jeg å tørke. Spiste også mye svisker og spelt knekkebrød for å sikre at det som kom hadde grei konsistens. Det hjalp veldig.

Lykke til.

Skrevet

Hvis det skulle være hemoroider, så pass på og ikke gå å holde deg, da blir det bare værre. Jeg har også hatt dette problemet de siste ukene, og har funnet ut av at det ikke gjør like vondt hvis jeg ikke trykker, men lar det komme av seg selv :o)

Skrevet

er hemoride krem og stikkpiller reseptfritt?

Skrevet

Flere enn meg som blør hver gang man har bæsjey?

Skrevet

ja jeg blør... ganske mye, men har ikke vondt da...

Skrevet

Prøv med alcos anal stikkpiller, de funket for meg hvertfall.

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg har hatt en periode der det var kjempevondt å gå på do, blødde gjorde jeg også. Var helt sikker på at det var hemorider, så bedre føre var jeg fant frem kjerringrådboka. Kjøpte hodekål og låg med i baken (ikke inni hullet) i 3 netter. Dette hjalp litt. Var i dag til legen på kontroll og det viser seg at jeg ikke har hemorider, men en rift i endetarmen som blør. Så hvis du ikke vet helt sikkert at det er hemoride så få en time til lege og bli sjekket..

Skrevet

Jeg har også en rift i ræva som aldri gror! 7 mnd siden fødsel.

Legen sjekka den og sa at jeg måtte vaske meg etter vær gang jeg hadde bæsja, også måtte jeg holde magen løs, slik at jeg ikke hadde noen skikkelig svære driter inni der, for da kunne det sprekke opp mer.

Vist det ikke ble bra må jeg operere og sy det sammen. er på ca,1 cm. og sprekker opp vær gang jeg skal nummer 2,

Skrevet

Jubelen står i stua hver gang jeg har løs mage---

Skrevet

Hvertfall lurt og vaske deg hver gang slik at det ikke blir betennelse eller infeksjon, for det er smertefullt det, sa legen.Men jeg syns du skal kjøpe deg noe som heter laktulose og drikke det hver kveld, da holder magen seg fin.

Skrevet

Jeg har lactoseintoleranse jeg da, så da kan jeg ikke ta laktulose

Skrevet

4 uker siden fødsel og jeg føler at rompehullet har utvidet seg permanent. Er mindre sårt nå, men jeg blør som bare juling hver gang jeg gjør nr. 2.

Før fødsel så var kablene helt normale, men nå er de kjempebreie. Jeg ser jo på bredden at rumpehullet må være stort. Det gjør ganske vondt å få de ut, for selv om de ikke er knallharde så er de i alle fall ikke myke siden de nekter å strekke seg og bli smalere.

Jeg har forresten også mye luftsmerter i nederste del av tarmen. Sammenheng?

Skrevet

Gå til doktor, å få resept på sheriproct stikkpiller + slave...Borte på noken dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...