IngyThing & lykkeliten Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 får sinnsykt lyst til å føde når jeg nå har sett fødene på tv, det er den beste, råeste og flotteste opplevelsen jeg har vært med på! GLEDER MEG SÅÅÅ TIL NETSE GANG!!!!
Marolla Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er ikke klar for en ny fødsel føler jeg Men hun er bare tre måneder, så kan hende jeg har det litt for friskt i minnet:)
*ale* Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Veeeeeldig enig!!!! men vet ikke om det blir noen neste gang da... Litt kjipt å tenke på..
snuppelure 74 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jøss, du må ha hatt en super fødsel du da SYnes jeg hadde en heltgrei fødsel jeg også, er gravid igjen, men gleder meg ikke til selve fødselen da Men gleder meg selvfølgelig enormt masse til å få lille prinsne i armene mine da )
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Har jeg også lyst til =0) termin 14 =0)
IngyThing & lykkeliten Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 hadde en super fødsel. drømmefødsel Men blir nok ikke no ny en på meg riktig enda forde, mannen er vist ikke helt klar har jeg ettertrykkelig fått høre;)
IngyThing & lykkeliten Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2007 gratulerer med barnimagen forresten! kos da!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 nei neste gang bestiller jeg keisersnitt. eventuelt epidural fra 1 cm åpning. det der gidder jeg ikke igjen altså=P hehe... men er bare 4 uker siden da, minnene forsvinner vel snart=)
MissAntrop Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 IngyThing!!!! Så herlig å se deg her inne igjen!!!!
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg vl også føde, men er langt fra gravid!! Skal vente i 3 år!!! (tror jeg dør hehe)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 IngyThing....er det virkelig deg?? så fint å se deg her igjen.... har tenkt masse på deg i det siste!! Åssen går det med deg, vennen!! Hilsen din hemmeligvenn fra Asker .. hvis du husker meg da.. (har bytta nick siden bim)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå