grand danois Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 jeg er altid sulten!!!!!!!! de er så travelt å måtte spise hele tiden,når man ikke vet hva man har lyst på eneste jeg vet,er at jeg er drit lei av brød....men d er så travelt å måtte lage seg noe hele tiden:/ d var mitt syte innlegg for i dag:/ Å JEG VILL SE JORMØDRENE!!!! MEN D HAKKER SÅNN AT D GÅR IKKE ANN Å SE:( snufs snufs:'(
MamiMars Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 det tar litt tid å må finne på noe å spise hele tiden,enig med deg.... lager meg frokost,lunch,middag og kveldsmat..pluss at jeg spiser litt innimellom og....men synes det er godt med frukt og grønnsaker jeg da...prøv det,så du slipper å styre hele tiden...jeg blir bare trøtt og sliten av det iallefall:)
grand danois Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 jeg har prøvd d... jeg kjøpte masse forskjellig fukt,å så skal jeg d opp i små biter å spiste av d. en frukt bufè d var skikkeli deili,men probleme ar at jeg blir ikke skikkeli mett av d. d ender bare med at jeg må spise hele tiden for å bli litt mett. å jeg kan jo ikke fortsette med å spise hele tiden hver dag:) i dag har jeg spist frokost,litt mat rett før jeg dro på jonn kl hall 5. var ihel sulten når jeg bar ferdi på jobb hall 8. så jeg laget mat å spiste kl 9. nå vart jeg sulten ijenn når kl var 22-22.30. men jeg kan jo ikke spise hver 2 time. jeg kommer jo til å fyke opp i vekt:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå