ungmor89 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er kjempe dårlig i mage (sånn jeg var sist graviditet), og har fått ganske stor mage, som er hard, jeg får nesten ikke i meg mat, og er kvalm? men har hormonspiral som jeg har hatt et år..... er jeg gravid?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 bare en graviditets test kan svare det sikkert på det:)
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Legene sier at hormonspiral skal være like sikkert som sterilisering,så sjansen for å bli gravid med hormonspiral er minimal. Har selv hormonspiral,og har til tider vært kvalm og oppblåst i magen. Mulig det bare er bivirkninger? Men ta en test,da får du det ut av verden:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 d går nokk an å bli gravid me hormonspiral ja.. 2 jeg kjenner har blitt d.. ene av de var gravid me tvillinger men mistet den ene pga spiralen satt fast i foster..men begge har i dag 2 nydelige barn.. så d går nokk an..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Trodde det var kobberspiral folk pleide å bli gravid med, og at det skulle godt gjøres å bli gravid med hormonspiral, jeg har selv brukt hormonspiral og har ett par ganger måttet tatt graviditetstest, men de har vært negative da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå