Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Ville bare gi deg en god og varm klem jeg:-) Flott at du reagerer som du gjør, både før og etterpå, det viser nemlig at du er akkurat som oss andre mammahjerter det:-) Det går som regel bra, men vi får oss en støkk når sånt skjer! Godt du ringte legevakta og fikk beroliget deg selv:-) Håper du får sove godt i natt og imorgen starter dere på ny frisk:-) Og du, mannen ble nok redd, derfor han reagerte med uttalelsen sin;-) Klem klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hei vennen:o) Du er alltid så god og snill du... *smil* Tusen takk for klem. Ja, det var en opplevelse som satt et alvorlig støkk i meg:-( Alt bra med deg vennen? Klem tilbake
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Klart du fikk deg en støkk! Alle hadde vel det..... Jeg har det bra, masse farting med jobben og snart er det Italia:-) Snuppis trive i barnehagen og storesøstrene tuller og tøyser med henne hele tiden:-) Jeg er heldig:-) .......savner søster`n da........hele tiden, men dagene blir bedre i så måte. Klarer å smile mer enn jeg gråter og det føles godt:-) Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå