Gå til innhold

Kjære Twintipp :o


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare gi deg en god og varm klem jeg:-)

 

Flott at du reagerer som du gjør, både før og etterpå, det viser nemlig at du er akkurat som oss andre mammahjerter det:-)

 

Det går som regel bra, men vi får oss en støkk når sånt skjer!

 

Godt du ringte legevakta og fikk beroliget deg selv:-)

 

Håper du får sove godt i natt og imorgen starter dere på ny frisk:-)

 

Og du, mannen ble nok redd, derfor han reagerte med uttalelsen sin;-)

 

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen:o)

Du er alltid så god og snill du... *smil*

Tusen takk for klem.

Ja, det var en opplevelse som satt et alvorlig støkk i meg:-(

 

Alt bra med deg vennen?

 

Klem tilbake

Skrevet

Klart du fikk deg en støkk! Alle hadde vel det.....

 

Jeg har det bra, masse farting med jobben og snart er det Italia:-)

 

Snuppis trive i barnehagen og storesøstrene tuller og tøyser med henne hele tiden:-)

 

Jeg er heldig:-)

 

.......savner søster`n da........hele tiden, men dagene blir bedre i så måte. Klarer å smile mer enn jeg gråter og det føles godt:-)

 

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...