Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har en datter på 22 mnd, og kjøpte i str 92. Synes egentlig den er TOPP, MEN,,,,,,, Den er vid i ermene..... Synes det er dumt, for hun blir skitten på ermene på det hun har under.......... Har du lignende erfaringer?? HI
Guttemamman:-) Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Junior er 16 mnd og jeg kjøpte str 80 jeg...mer enn stor nok. Han drukna jo i 86 (han er gjennomsnittlig stor for alderen). Har ikke noe problem med vide ermer nei...Er storfornøyd med dressen!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Hmmm, men når armene henger ned er fingrene laaaangt borte inni ermet, men bretter jeg opp en gang så kommer det hun har under frem......og rekker hun litt frem ermene så er ermene nesten opppmed albuen......... HI
fjell og fjord Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jenta vår har den 14 mnd og str 86 virker stor men kan justeres med strikk har votter på ute når det er kald så det kommer ingenting inn i armene veldeg fornøyd så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå