børdi Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 har vært med med begge to... fikk tlf om å være med på psyk undersøkelse med eldste jenta på rikshospitalet, med mor og barn undersøkelsen, men måtte takke nei..... Det var 2000 barn som hadde blitt plukket ut... jeg sa nei fler ganger, men de ringte og ringte.....unødvendig...
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Vet ikke om du tenker på den undersøkelsen man får tilbud om å være med i fra svangerskapet av jeg Men den er jeg med på. Bare lenge siden jeg har fått noe sjema derfra. Tror det er over et år siden og guttungen er snart 3.
Tante_Sofie Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Vi er med på begge barna våre... Kjekt å bidra til forskning! Ser ingen grunn til ikke å være med, foruten latskap...det er jo i perioder mye å fylle ut! :-)
Mamma2OO5 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Var litt dårlig stilt spm ser jeg nå. Akkurat som om alle her er gravide he he. Jeg er i gravid-modus hehehe.
~sjiraff~ Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Er med på begge to, både 3 åringen og den i magen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå