Gå til innhold

hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde samboer i over 3 år,men gikk skikkelig dårlig på slutten....ble slutt for en god stund siden,etter å ha snakket myye om det...etter det ble slutt fant jeg ut at jeg var gravid...snakk om å ikke komme planlagt..er 17 uker nå,så gikk lang tid før jeg fant det ut og..skal selvfølgelig beholdet barnet, jeg og eksen er gode venner og har bestemt oss for å klare dette.... nå kommer jeg til problemet: jeg tror jeg har falt for en god kompis av meg,men jeg kan jo virkelig ikke gjøre noe med det nå.han har innrømt at han er intressert,men skjønner at det passer UTROLIG dårlig nå.. jeg kan ikke love noe og jeg vil ikke få han til å vente på meg heller.... skøjnner dere mitt dillemma? nå passer det dårlig å bli forelska, men følelser kontroller man desverre ikke..vil ikke hoppe inn i ett nytt forhold heller,men bruke tid..men alt i denne situasjonen er helt på jordet..hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi da,litt kjinki situasjon der gitt... men du har akkurat gjort det slutt med foriige type? kanskje greit å vente å se hvordan det utvikler seg og hva som skjer mellom deg og kompisen din?

ettersom du er gravid,er jo alt litt mer komplisert og,men blir du forelska så blir du forelska...tenk over alt,og hvordan det evt vil bli i fremtiden med baby og ny mann og barnets far...

lykke til anyway:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...