IngyThing & lykkeliten Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 har mista melka nå, guttunegen blir 9 mnd til uka.. hva kan jeg gi han å drikke nå??????
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 mme som nan - husker ikke de andre merkene.. Og vann
Septemberstjerna og Martine Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Mme. Og vann. Mener å huske at de skal ha 4-6 dl melk i døgnet, grøt m/melkepulver inkl.
IngyThing & lykkeliten Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 han nekter vann. har prøvd HARDT i mange måneder nå, men det vil han ikke ha. og morsmelkerstattning liker han heller ikke, men prøver jo å få i han det da.. håper han tar det snart.hjelper vel kanksje på nå som han ikke får pupp..
Septemberstjerna og Martine Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Hvilken mme har du prøvd? Jeg ville prøvd et annet merke om jeg var deg.
IngyThing & lykkeliten Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 prøvd nan og hipp. men får bare prøve vidre!
___ Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Begge jentene mine har vært vanskelige å få til å drikke noe serlig etter at jeg sluttet å amme. Det jeg fikk beskjed om var at de fikk i seg ganske mye veske via grøt og frukt. Så lenge de hadde ordentlig våte bleier hver dag var det ikke noe å bekymre seg for. Min eldste begynte å drikke mer da jeg gikk helt over til kopp (uten tut). Da drakk hun mer vann. En annen ting er at MME må ha helt riktig temperatur for at de skulle drikke det. For tiden er det en daglig "slosskamp" med minste for å få i henne nok. Hun nekter, hyler og vrir seg før hun pluttselig etter 5 - 10 minutter plutselig drikker ganske mye. Hvis han spiser agurk er foresten det en strålende veskekilde. Det inneholder mer vann enn melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå