Mauameg Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hva var det sangen han sang het igjen? Husker jeg syntes den var veldig fin, men glemte helt å få med meg hva den het... var i et idolprogram for noen uker siden... kan noen hjelpe meg?
Mamma´n til A og F Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Lurer jeg også på, fikk ståpels av den sangen( og stemmen) Kom han videre forresten, så han ikke i dag....Hva heter han?
Mauameg Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg husker ikke hva han het heller, men jeg kunne ikke se at han gikk videre heller. Kan ikke skjønne det, sangen han sang var jo helt til å få grøssninger av!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, hva skjedde med han egentlig? :s
* 5 om dagen * Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 tror han gikk ut i det store sluket, fra 100 til 40....vet ikke asså...
Oiii Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Har kanskkje ikke peiling, men jeg synes å huske han sa låta het storm og gruppa Lifestream. Finnes det en gruppe som heter det da, eller fantaserer jeg som vanlig. Lurer også på hvor det ble av han. Fikk ikke sett hele i dag heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå