ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Ser det er for å ta på hull til seler der. Men hvordan skal jeg gjøre det? Bare klippe? Og det var da så mange hull... Noen som vet?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jepp, har Voksi Aktiv, og hull til seler laget vi med en skarp saks. Litt ball å få saksa igjennom helt til å begynne med, men det gikk. Vær nøye og forsiktig når du klipper, slik at du ikke skader sømmene. Eller du kan bruke en sånn liten sprette-kniv, de er supre. Vi har kun klippet opp to hull, vi, for vi bruker bare to fester til en "gåsele" som vi bruker i vogna. Den selen er 100% "rømningssikker" og helt nødvendig på vår vesle Houdini... Da jeg kjøpte den gåselen, så fulgte det med ei ganske lang rem som er beregnet til å holde i når man bruker selen som nettopp gåsele, og den reima har jeg festet i vogna (tredd igjennom de originale vognfestene og og på under-/baksiden av ryggen og slått en knute på slik at lengden ble passe. De originale vognselene bare ligger i vogna, vi har ikke giddet å ta dem vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå