1, 2, 3!!! Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Utstyr som bilstol, seng, vogn evt klær...
Gjest 5 andre Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Vi shoppet i helga som var og mangler fremdeles noe. Er nå 35+5. Et og annet plagg og kosedyr hadde seff sneket seg inn litt før :-) Vil gjerne være måtelig klar i tilfelle noe skal skje før termn ( i og med at forrigemann ble satt igang 15 dager over termin ;-p )
mammaen til Luca Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Begynte igår jeg! Er 25 uker, og er ikke mye som skal kjøpes inn. Skal låne mesteparten. Det som vil ta tid, er rett og slett babyrommet som må få et vindu!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Har det meste fra forrige runde, men venter med resten en god stund enda. Jeg tenkte å benytte meg av januarsalg osv ) Termin i februar...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er en racer på shopping. Elsker det! Av babyutstyr har vi det meste fra før, men har kjøpt ny vogn da vi solgte den gamle. Siden vi nå får jente og har gutt fra før har jeg shoppet noe klær, tepper og sånn. Samt vognpose. Prøver å begrense meg, men det er sannerlig ikke lett. Et par ting til jeg trenger som jeg tenke å se etter i sverige til uken. Blandt annet sengetøy og babycall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå