Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 enn to barn som kommer løpende mot deg og kaster seg rundt halsen din?? Ntååå så søte =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Åh, jeg digger barnehagen, for det er der jeg får oppleve å få ei snuppe som løper mot meg og hopper rundt halsen min - det er så GODT!! Selv om klærne er helt uforståelig møkkete selv på finværsdager, og jeg får snørr og søle og øyegørr og matrester klint inn i både hår og klær i løpet av de første 3 sekundene med gjensynsglede :oDDDDDDDDDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå