Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 hva skal jeg gjøre nå?????? De har ikke hatt samleie, men hatt kontakt med kjønnsorganene. Vi har begge vært å testet oss, venter på svar. Er bare helt knust, tenk å gjøre noe slikt når jeg er gravid med hans barn, jeg kan jo ikke akkurat hevde meg selv nå...gå på byen å ta hevn eller noe - 34 uker langt nå. Han angrer VELDIG, og bedyrer alt mulig. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er det noen her som har opplevd noe lignende og som har klart å redde forholdet? Fått et sterkere forhold? Please svar meg - jeg blir gal!
MissBenz Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Herregud! Han er ikke noe å samle på. Han er ikke klar for å få barn, tipper han er veldig umoden i hodet. Utro når du er gravid...nei han kan du bare dumpe. Å tro meg, han angrer ikke...
Kristin* Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Hvordan oppdaget du dette da? Sa han det selv? Var det en engangsting i fylla? Hvis du ikke hadde vært gravid, mener du da att du ville gått på byen å hatt sex med noen for å ta hevn??? Hadde du følt deg bedre da? Hvis du vil att forholdet skal fungere framover nå, må du tilgi han 100 %!! Hvis ikke kommer det ikke til å gå. Så er det det å jobbe med å få tilbake tillitten da.... Lykke til.
Amanda- Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 min mening om utroskap er klinkene klar. dropp han jente!! han fortjener deg ikke. greit dere kan ordne opp. men klarer du noen gang og stole 200% på han etter dette? du kan ikke stenge han inne heller. og på toppen av det hele er du gravid med han....nei FYSJ.... og hevne seg? da er du ikke hakket bedre selv spør du meg.
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 ååå. stakkars deg, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis kjærsten min hadde vært det..på en måte så tenker man jo" skal en glipp ødelegge sååå masse vi har sammen" men på en annen side skal det være noe galt med forholdet uansett hvis man er utro mener nå jeg da...han må ha visst hva han gjorde akkurat i øyeblikket han gjordet det...men veeldig vansklig å forholde seg til for deg etter¨på da å ikke minst stole på han igjen..off....
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Uff.... Jeg føler virkelig med deg.... At en mann gjør noe slikt når du er på ditt mest sårbare..... Jeg ville ikke ha tilgitt han... Jeg ville ha dumpet han, og heller se på sikt om det kunne ha ordnet seg... Men du må gi han så klart signal som mulig at dette ikke er noe du godtar... Men jeg er helt enig med det flere skriver her... Du er ikke noe bedre hvis du sitter med hevntanker.... Hvis du hadde hevnet deg... Hadde du virkelig følt deg bedre? Hadde forholdet blitt bra igjen?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 jeg mente bare at spesielt nå som jeg er gravid er jeg ekstra sårbar, om dere skjønner. Jeg kan ikke akkurat rømme fra magen og hele situasjonen slik han kan. Det var en engangsting i fylla ja. Han er helt på knærne og gråter og holder på så han angrer ja det gjør han. Det var han som sa dette selv. Han fortalte alt jeg ville vite og ikke vite...jeg vet bare at det er mange som finner tilbake til hverandre etter noe slikt. Nå har vi jo et barn å tenke på også. Men jeg synes IKKE det er greit å være utro, selv om det ikke var samleie involvert..ikke lett dette
Adriansmor med tulla Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 DROPP JÆVELN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 jeg mente det ikke sånn. det er ikke akkurat mannfolk som gjør meg glad og lykkelig for tiden! de er noen svin! eg har ikke lyst på hevn, er bare i et vakuum hvor jeg ikke vet noenting lengre
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 håper du finner ut av det vertfall men når folk tenker at da skal di ut å gjøre det samme så skjønner jeg enkli ikke hvorfor man er i det forholdet i utgangspunktet...jeg kan ikke se for meg å være med en annen en gang...hadde blitt helt rart...jeg hadde bare følt meg så utrulig hjelpesløs å såra hvis han hadde gjort noe mot meg...det er jo helt syyykt når du er gravid da....hærregud for en gubbe...
Rakri Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 Etter å ha opplevd utroskap i et tidligere forhold har jeg nulltoleranse for utroskap.Den gangen prøvde jeg virkelig, men holdt på å ødelegges av mistanker og usikkerhet. Det hører med til historien at han var utro / fant en annen da jeg var gravid med nr 2.... Nei, jeg ville nok gått fra han nå om jeg var deg - selv om babyen er rett rundt hjørnet..Litt stusselig å få baby alene (har jo prøvd det) men bedre enn å leve med mistanker, usikkerhet, sjalusi og masse vonde følelser... Man skal kose seg i babytida!! Synes ikke det blir noen nevneverdig forskjell på samleie eller kontakt med kjønnsorganene, og at fylla har skylda kjøper jeg ikke... Lykke til uansett hva du velger å gjøre Trøsteklem ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #12 Skrevet 3. oktober 2007 Kan ikke svare på hva du skal gjøre nå, men jeg har opplevd akkurat det samme selv. og vi har klart å redde forholdet, itillegg til at vi prater bedre sammen nå enn før. Og nå venter vi barn nr 2. Men det har vært noen veldig frustrerende stunder for oss begge, men mest meg egentlig. Heldigvis har han stått på for å vise at jeg kan stole på ham tiltross for hva som skjedde. (Skal prøve på et kort referat) Han reiste på byen med en kamerat, selv om jeg sa ifra at jeg ikke syntes noe om det. Da han kom hjem i 4-5tiden brøt han sammen og tilstod alt. Jeg var vel litt i sjokk og sa jeg ikke ville prate med ham før han var edru. Så dagen etter satt vi oss ned å pratet litt. han sa seg villig til å flytte ut hvis jeg ville det, han angret som en hund og håpet på at jeg ville tilgi ham etterhvert. Jeg sa jeg ville tenke over tingene noen dager, men at han ikke trengte å flytte på dagen. Etter noen dager med tårer, kjefting(fra min side selvsagt),tårer, frustrasjon og tårer igjen, skrev jeg en "liste" om hvordan jeg ville ha det hvis jeg i det hele tatt skulle være villig til å prøve å få forholdet til å funke. Jeg bad ham skrive en liste med hva han ville ha ut av forholdet. det samme gjorde jeg. så sammenliknet vi, og fant ut at vi ville i samme rettning, men at jeg skulle få bestemme hvordan vi skulle gå frem. Jeg satte en haug med krav, flere dem var vel urimlige, men jeg var med rette sur, frustrert, lei og alt det der; så han gikk med på det. Noen av mine krav var at han: ikke reiste på byen uten meg til jeg sa det var greit (han har en kamerat jeg stoler 100% på, som han fikk lov å gå ut alene med. Altså bare de to! da visste jeg at de holdt sammen hele kvelden og at jeg ville få høre det hvis noe skjedde), ikke mer sprit, hjemme tidlig, fikk flere oppgaver hjemme fordi jeg ikke lenger følte for å være snill (alt husarbeid delt 50/50 (ofte at han måtte gjøre mer) selv om han jobbet 100% og jeg gikk hjemme), når han fikk gå på fest uten meg igjen, så hadde jeg veto rett på hvilke fester (har fremdeles det hvis jeg vil)... Uansett, man glemmer jo ikke helt. men det går bedre for hver dag. merker hormonene løper løpsk når man er gravid, for jeg har fått back flash på følelsene mine ang utroskapet. Selv om det er 3 år siden. og 2 av dem har jeg ikke tenkt noen ting på hele greiene. Men tar det for hva det er: back flash! For han ville ikke finne på å gjøre det igjen.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #13 Skrevet 3. oktober 2007 Å tilgi er en ting, men å glemme-aldri!!! Og tilliten er brutt for alltid.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #14 Skrevet 3. oktober 2007 ble ikke ferdig har en pus som tråkket på musa og lagret her... he,he;) ... Han vet at hvis jeg noen gang blir i tvil, så pakker jeg sammen og reiser. Samboeren min har hele tiden vært fullstendig klar over at han ikke skal trå så veldig skjevt før han sitter der alene og lurer på hva som sjedde... Men hva du bør gjøre, og hvor mye tid og krefter du vil legge i forholdet er det bare du som vet. Det er veldig vanskelig! Men en viktig ting er å ikke bruke denne hendelsen mot ham, uansett hvor sint du blir på ham i fremtiden, hvis dere bestemmer dere for å legge dette bak dere. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #15 Skrevet 3. oktober 2007 Utroskap er ikke noe man ønsker seg, men vi er alle bare mennesker som iblant gjør feil, og her står en hel familie på spill, og du har så utrolig mye å vinne på å tilgi ham og gå videre enn å dvele ved en engangshendelse som sannsynligvis "betyr" mer for deg enn for ham. Sannsynligvis så er hele greia såpass idiotisk at det hadde vært bedre om han ikke hadde fortalt det. Dere skal leve lenge sammen når dere skal bli foreldre, og en eller annen gang så forelsker man seg i en annen, eller gjør noe dumt på byen, men det viktigeste er jo hva man velger i etterkant. om man forfølger forelskelsen, eller møter vedkommende igjen, eller om man velger å bli hos partneren sin. Verden er ikke sort/hvitt, og mennesker er ikke gode eller onde, vi er noe av alt. Ikke la ham lide i all evighet for hva han har gjort, og prøv og husk på dumme ting du har gjort i fylla selv og tenk på hvor lite det har betydd for deg. det er noe annet om du hadde blitt bedratt og han hadde gått bak ryggen din i lang tid. Rist det av deg og gå videre! Dere skal bli foreldre for pokker, det er utrolig morro og man får helt andre og veldig sterke bånd til hverandre. lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #16 Skrevet 3. oktober 2007 Rist det av deg å gå videre?? Beklager at jeg reagerer, men jeg har selv opplevd utroskap... og det er desverre ikke bare å riste det av seg så er alt bra!!! Det er snakk om tilit, respekt og ærlighet som er knust!! Ikke alle klarer å stole på en person sånn har begått et slikt overtramp... Jeg klarte aldri å tilgi min x for hans utroskap...... uansett så mye jeg ønsket og prøvde... Jeg har null toleranse for utroskap!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #17 Skrevet 3. oktober 2007 Veldig enig med Anonym 23:24 Godt svart!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 4. oktober 2007 #18 Skrevet 4. oktober 2007 Min mening om utroskap har alltid vært helt klar, null toleranse. Etter at jeg ble gravid så har mye av mine meninger endret seg. Vet ikke hva jeg ville gjordt men tenk på at dere skla ha et barn sammen og det er viktig med begge foreldrene. Ikke ta forhastede beslutninger og heller ta tiden til hjelp. Innerst inne vet du nok hva du vil og om du er så glad i han at du kan tillig. Glemme gjør du nok aldri. Lykke till
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #19 Skrevet 4. oktober 2007 jeg har selv vært utro mot min samboer tidligere.. det er nesten 2 år siden.. det var en sånn teit engangs ting. og jeg ville aldri gjort det igjen.. så jeg er litt uenig i det "en gang utro, alltid utro".. nå skal vi ha barn, og begge (håper jeg) har det veldig bra i forholdet:) må bare legge til at det samme skjedde med en venninne av meg.. når hun var gravid med første..nå er de gift og hun er gravid med nr 2.. det var helt sikkert kjempe tøft, og krevde mye arbeid. men jeg tror begge syns det er verdt det:) ellers er det gratis og få en samtale på familievern kontoret.. hvis man tror det kan hjelpe å snakke med noen andre om det.
babyprincess Skrevet 4. oktober 2007 #20 Skrevet 4. oktober 2007 Enig med anonym her:-) Tilgi ham, å gjør det beste ut av situasjonen. Jeg tror han angrer, å kommer ikke til å gjøre det igjen. Lykkelykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #21 Skrevet 4. oktober 2007 Skjønner at dette er vanskelig for dere, men jeg hadde iallfall gitt forholdet en sjanse til hvis jeg var deg. Antagelig blir det mye snørr og tårer, men det kan være verdt det. Ikke alle klarer komme over et slikt tillitsbrudd, men (av egen erfaring) så kan jeg si at for noen blir faktisk forholdet nesten bedre etterpå! Det tar tid, men det virker som om du er villig til å prøve og han er lei seg for det som skjedde. Jeg hadde iallfall tenkt at jeg ikke hadde noe å tape på å prøve.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 4. oktober 2007 #22 Skrevet 4. oktober 2007 Noen oppdager ikke at de har trådd over en grense før det faktisk har skjedd.. ikke meningen å dra inn forskning og drit, men det er tydelig vesentlig høyere andel menn som er utro når kona/kjæresten går gravid, enten det er engangs angrende synder eller flere ganger..ikke spør meg hvorfor.. Håper dere klarer å jobbe dere gjennom det, mange som kommer sterkere ut av å vært gjennom en slik situasjon...og viktigst av alt å ikke bruke det i ettertid som argumenter i eventuelle diskusjoner eller krangler...lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #23 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde en krangel med barnefar (før jeg ble gravid), og han gikk og knullet en arbeidskollega av oss. Jeg tok det for en krangel, han tok det for et brudd (noen som har sett Friends her?). Jeg brydde meg egentlig ikke så veldig om det, for det er jo meg han vil være sammen med, ikke henne. Så jeg kom meg fint over det faktisk. Jeg tenker at han er en idiot som sa det til deg! Menn som ikke klarer å tenke lenger enn sin egen pikk, og som i tillegg prøver å slippe unna den dårlige samvittigheten sin ved å fortelle det til partneren sin har jeg ingen respekt for. Han burde hatt vett til å holde kjeft, spesielt siden du er gravid. Nå er det jo noe sånt som 50 % av oss som er utro en eller annen gang. Sjansen for at det er min eller din mann er ganske stor. Så jeg har valgt å si til partneren min at dersom han driter seg ut i fylla, så vil jeg ikke vite om det. Punktum! I mine øyne er ikke utroskap nødvendigvis en skilsmissegrunn, men det kan fort bli det dersom man får vite om det. Og det er dessuten en stor forskjell på en ONS og et langvarig forhold. En ONS skulle jeg nok kommet meg over, fordi det kun handler om sex. Et forhold handler gjerne om følelser, og den er verre å svelge. Men dette handler til syvende og sist om dine følelser, og hva du kan leve med. Etter reaksjonen til din mann å dømme, så tror jeg nok han har lært. De fleste menn holder kjeft om utroskap, så du har faktisk en mann med litt samvittighet. Jeg tviler på at han gjør det igjen. Jeg ville ikke gjort noe med situasjonen før om en stund. Du har blitt såret, og såret trenger tid til å gro. Føles det like ille om et halvt år - et år, så ville jeg revurdert situasjonen. Og du kan trøste deg med at de "kun" hadde kontakt med kjønnsorganene til hverandre, min hadde analsex....
Sussa jan 2016<3 Skrevet 4. oktober 2007 #24 Skrevet 4. oktober 2007 Du skriv at det kun e sex hvist det va ONS Men du tenker kansje ikkje på at no, når vi e så gravide og mannene kansje ikkje e så tiltrekt av oss, og selv føler oss ikkje så tiltrekkende, Trenger å vite det fysisk og psykisk at mannen vil ha oss. Så går han bak ryggen din og har sex med en vilt fremmed(eller kjent) men ikkje med deg. Kor jævlig det kan føles.... det blir ikkje bare et vanlig svik eller ONS Det blir et dobbelt svik.....Som blir vanskeligere å komme over... Men sier ikkje at ho skal droppe han, men at ho og han må snakke seg i gjennom det hele.... Sjønne ikkje at noen mener at det e bedre at mannen ikkje sier noe... Hallo liksom... Bedre at de kan vise anger og at de vil gjøre noe med det hele.... Nei det å gå bak ryggen å holde kjeft om det, hadde for meg vært mye verre å komme over, enn med en som sier det som det er, angrer og gjør det de kan for å fikse forholdet....!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #25 Skrevet 4. oktober 2007 belive me -d blir ikke bedre....har opplevd d samme (+++) -og han å bedyret sin anger og hvor høyt han elsket meg og BLA BLA BLA !! piss og papp !!! hadde han tenkt på meg OVERHODET hadde han faktisk IKKE rørt noen andre damer mens jeg gikk hjemme høygravid med hannes barn... d er d TOTALE tillitsbruddet, å viser at han ikke eier respekt for meg overhodet... jeg "satte han til veggs" og tilga ikke "med en gang" ... å d viste seg at han faktisk sikekrt ville gjort noe lignende igjen... nå er d slutt mellom oss -jeg orker ikke se trynet hannes engang. han svikta meg på d groveste når jeg aller mest trengte han hos meg. sånt klarer ikke jeg å "bare koste under teppet" .... meeen -vi er alle forskjellige... jeg tenker litt sånn; en gang utro, alltid utro... vil du klare å stole på ham igjen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå