Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____412.aspx Stemmer noe av dette med deg? Jeg hadde flest "riktige" på at det blir en gutt! Selv om mageformen tilsier noe annet...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Dette stemmer for meg: * Hår på leggene * Mageform * Søvn (litt usikker, ikke heeeeeeelt i vater) * Føtter * Far * Mormors hårfarge * Brystforandringer (grrrrrrrr) * Tall * Urin * Fysen på * Hodeverk * Hjertelyd (selvom det egentlig gjelder nærmere termin) * Søsken * Hvem foreslo Overstående stemmer i allefall, resten er jeg litt usikker på. Noe er for tidlig å vite. Da jeg satt med skikkelig jentefølelse i starten av svangerskapet og leste mytene så følte jeg bekreftelse på mine antagelser. Ul viste jente, jordmor var helt sikker.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Vektfordelingen: Jente Hår på leggene: Jente Mageformen: Jente Søvn: Jente Føtter: Jente Far: Jente Mormorens hårfarge: Jente Morgenkvalme: Jente Mors utseende: Jente Brystforandringer: Gut Tall: Jente Nål i tråd: Gut (ej he lært omvendt, da får ej jente) Urin: Jente Fysen på: Jente Nesen: Jente Hjertelyden: Jente Hodeverk: Jente Hendene: Jente Kopp: Jente Hoven:????? Halsbrann: Jente Spark:Gut/jente Samleie: Jente Kosthold: Jente Hvem foreslo barn? Jente Bekymringer: Jente Søsken: Jente Lure på om det gøymer seg ei lita pia ned i magen min. Lyte berre vente i 18 veke til så kjeme nok svaret.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå