*_A_* Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg hadde en del rare symptomer i uken før forventet mens: kvalme, hetetokter, tretthet... Jeg tok derfor en test på morgenurin dagen før IKM. Den ble svakt positiv etter 2 min. Tok deretter en test på IKM, morgenurin, som også var svakt positiv. Tok en ny test ca kl 18, litt sterkere positiv. Alle testene hadde rosa strek, ikke grå. Ca. kl 19 spottet jeg, rosa. Ca. kl 21 begynte jeg å blø. Svakt først, men hadde sterke magesmerter (aldri opplevd noe slikt før), og sovnet ikke før 03. Etter dette blødde jeg kraftig, og skjønte at det ikke var noe vits i å teste flere ganger. Mensblødningene varte i 6 dager. Mitt spm er: Hva er sannsynligheten for at 3 tester (billigtester, stavtester) blir falskt positive...? Har jeg hatt en SA? Hvis ikke, hva kalles dette? Må jo ha gått galt svært kort tid etter befruktning. Synes dette er litt trist, fikk jo forhåpninger etter symptomene og de positive testene... Var ikke prøver en gang (starter nå), så var ikke det at jeg "jaktet" etter symptomer heller.
*_A_* Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2007 Ingen...? Kan jeg si om dette at jeg "mistet"? Aborterte?
Globox Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Det kan høres ut som du har hatt en sa ja )-: Svært likt det jeg opplevde for ca et år siden. Jeg har en sønn fra før og hadde masse symptomer når jeg var gravid med han. Tok en test som var positiv når jeg mistenkte at jeg var gravid igjen fordi mensen ikke kom, hadde ingen symptomer i det hele tatt og syntes det var veldig rart med tanke på første graviditet. Det gikk et par uker så begynte jeg å blø masse, mye mer enn en vanlig mens. Jeg var da ca 6 uker gravid. Skjønte med en gang at jeg hadde en sa, iom at jeg testet positivt. Tror det gikk ganske kort tid etter befruktning før det gikk galt siden jeg ikke fikk noen symptomer (tror jeg da). Sjansen for at graviditetstester viser falskt positivt er svært liten, fordi de slår ut på et hormon som man ikke har i kroppen hvis man ikke er gravid. Det er alltid trist når slikt skjer, men nå vet du jo at du i hvertfall kan bli gravid! Ønsker deg masse lykke til videre med prøvinga (-:
*_A_* Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Tusen takk for svar! Trengte en bekreftelse på at dette ikke var noe jeg innbilte meg, eller misforsto. Tusen takk, starter prøvinga denne syklusen, så vi er veldig spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå