Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 vesla mi er 4 mnd i over ti år har jeg hatt en klokketro syklus med 4 uker mellom hver mens- altså, eksempel mens en lørdag, og lørdagen 4 uker etter kommer hun (tanta) igjen etter fødselen har jo syklussen ikke stemt helt ( men sist gang jg fødte var den klokketro med en gang) dvs den har vert klokketro, men med 3 uker mellom nå da, vet jeg ikke helt hva jeg skal regne etter. om syklusen bare er tre uker, er jeg 4 dager over eller om syklusen blir som før (4 uker) nå plutselig, skal hun ikke komme før om noen dager så til spørsmålet: skal jeg rekne ut fra de syklusene jeg har hatt i det siste? eller de jeg hadde før....? om noen forsto hva jeg mente da....
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 hei! kroppen kan bruke litt tid på å komme inn i sikkelig yklus etter en fødsel. du får bare notere deg bak øret når mensen kommer så ser du etter to re ganger hvor du havner.noen har kore sykluser og andre har lange. vi lærte fra skolen at en syklus er på 28 dager men i virkeligheten er de store variasjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå