snartmammapåny Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 www.strawberrynet.com Billig og ikke minst fraktfritt;) www.ebay.com Her kan man virkelig gjøre et kupp og få ting VELDIG billig:D Definitivt min favoritt.
mammaen til nissejenta:o) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 men strawberrynett skjønner jeg meg ikke på.. når jeg har lagt varen i handlekurven og skal betale,må jeg skrive masse koder fra bankekortet mitt,og når jeg har gjort det sår det at det er feil,eller feltene der mann fyller ut blir bare blanke igjen. kan noen forklare meg hvilke koder på bankkortet som må fylles ut hvor?? *blirsåfrustrert*
*Kleopatra Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 www.everydayminerals.com www.strawberrynet.com
*Kleopatra Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Det du skal fylle ut er kortnummeret ditt, som står med uthevet skrift på fremsiden av kortet. Så skal du fylle inn utløpsdato og cvc kode (de tre siste sifferene som er ca over signaturen din).
mammaen til nissejenta:o) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2007 ok takk,skal prøve igjen
mammaen til nissejenta:o) Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2007 ok takk,skal prøve igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå