Barba_mamma Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Mibiltelefonen falt opp i badekaret. Hehe. Hva gjør jeg? Den virker ikke lenger... (må le av meg selv!)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Ta ut batteriet og legg alt på en tørr klut. IKKE SLÅ DEN PÅ!! Kan faktisk redde en "druknet"mobil.
Trine & co Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Prøv med å ta fra hverandre alle delene som kan tas fra hverandre og la dem ligge separat og tørke, vet om en som mistet tlf i vann og gjorde dette, den funka like bra etterpå. Husk p ta ut sim-kortet og eventuelle mnekort og, det kommer vann inn dit og
Barba_mamma Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 Hmm... jeg har allerede slått den på to ganger... Den "besvimte" etter kort tid... :-/ Æsj...
Barba_mamma Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Må jeg ha sån der puk-kode hvis jeg tar ut alle kortene?? :-/ Den klarer jo alltid å miste kort tid etter jeg har kjøpt telefonen.
Audacious Angel Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Prøv å tørk den som flere sier! Du trenger ikke puk kode med mindere du taster feil pin kode tre ganger. Mamma klarte å vaske mobilen sin i vaskemaskinen på 40 grader, den funker i dag!!
Barba_mamma Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2007 Hehe. Den har så vidt vært innom vaskemaskinen også, men jeg fikk den ut i siste liten den gang. Dette var derimot et skikkelig dypdykk i varmt badekar. Hihi.
*betty*spaghetti* Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Så på tv2 hjelper deg for litt siden, legg den på tørre håndklær og føn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå