Gå til innhold

Stikkinger i underlivet...tegn på modning??


Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Har hatt noen vanvittige stikkinger i underlivet, skikkelig vondt, kjennes som underlivet skal sprenges eller noe...Kan det være tegn på modning?? Jeg har gått med maserier i over 2 uker, og hode er festet, men ingen modning enda...Bare håper på at jeg har begynt å modnes og slipper å gå mye på overtid...Noen med lignende erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også hatt stikkninger i underlivet de siste dagene, så spurte jordmor hva det kunne komme av. og henne sa at det antagelig var for at modningen var igang.. hun ville undersøke meg, men jeg har store problemer med at folk skal undersøke meg, så bare godtok svaret jeg.. hehe så mest sansynelig så er det nok det som skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...