Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Har hatt noen vanvittige stikkinger i underlivet, skikkelig vondt, kjennes som underlivet skal sprenges eller noe...Kan det være tegn på modning?? Jeg har gått med maserier i over 2 uker, og hode er festet, men ingen modning enda...Bare håper på at jeg har begynt å modnes og slipper å gå mye på overtid...Noen med lignende erfaringer??
mizza84 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 jeg har også hatt stikkninger i underlivet de siste dagene, så spurte jordmor hva det kunne komme av. og henne sa at det antagelig var for at modningen var igang.. hun ville undersøke meg, men jeg har store problemer med at folk skal undersøke meg, så bare godtok svaret jeg.. hehe så mest sansynelig så er det nok det som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå