Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 dokumentaren om jordmødre. Så rørende avsluttning på programmet, tårene triller. Lykkelige pappan med lille nyfødte jenta på brystet:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 jeg så bare akkuratt da pappan fikk henne til brystet..hva slags program er dette?vet du om det var reprise?
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Det var en dokumentar om jormødre i Norge. Historie, hvordan forholdene for fødende var før i tiden og fram til i dag. Var ei som tipsa om det her inne på skravle, aner ikke om det går i reprise eller om det var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå