Trine & co Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Til lillegutt sine bukser og genser i strl 80? Har noen, men de har jeg fått med når jeg har kjøpt klær div steder, og fått noen på hm. Vi skal nemlig flytte, og lillegutt får skap som er så stort at jeg har planer om å henge opp gensere, bukser og skjorte og pysjer, mens bodyer og sokker og strømpiser skal ligge i kyrvene ved siden av
Trine & co Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Har sett de på ikea.no, men jeg liker ikke helt at jeg må brette buksene for å henge de opp, liker bedre de med "kroker" som man kan feste buksen i, hvis dere skjønner. Er det noen som vet om hvor man kan få kjøpt det? Eller har de det og på ikea?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Mener å huske at de har buksehengere på Ikea også. Sånne som man "klemmer" fast buksene øverst med. De er "voksenstørrelse" og i tre, og så kan du jo bare klemme dem rundt linningen på buksa )
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 ikea har slike også ja, koster 7-8 kr stk.
Trine & co Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Hmmm, får se meg litt rundt. Det er dumt med hengere som bare kan brukes på bukser, i hvert fall til de små. Liker de jeg har fra hm jeg, de er sånn venlig hengere med sånne "kroker" ned på hver side som er rillete, slik at man kan feste bukser der. Får se litt div steder, og se om jeg finner lignende. De er forresten i plast
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Du får "vanlige" henger på Ikea som har stang til bukser, samt at de er åpne i endene slik at du kan hekte linningen på bukser på der.... Vanskelig å forklare, men du skjønner kanskje hvordan jeg mener.... )
hoppendegla Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 kanskje du kan kjøpe noen av de de har på hm???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå