Gå til innhold

Noen som er kvalmen? I uke 32-33...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det skyldes at det nå begynner å bli trangt og at den lille presses opp?

 

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Kvalme kan være et tegn på svangerskapsforgiftning. Jeg har vært kvalm et par dager. Ringte Ullevål i kveld og fikk komme rett opp. Fikk UL og alt så bra ut. Ullevål og min fastlege tar dette kjempeseriøst. Har du høyt blodtrykk kan dette være et signal...

Skrevet

Takk for svar. Jeg var og fikk sjekket for noen dager siden. Hadde litt høyere blodtrykk, men ikke alvorlig høyt. Urinprøve var fin, det var blodprøvene også. Godt å høre det var bra med deg og din også.

 

Jeg tror ikke det er det da...

 

Fælt å bli kvalm igjen nå..

 

 

Skrevet

Men det skal sies at det trenger ikke være det da! Jeg hadde selv en del kvalme rundt uke 29-30, og alt er bra her. Har også lest om en del andre som har vært kvalm rundt disse ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...