Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Kan det skyldes at det nå begynner å bli trangt og at den lille presses opp? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hei!! Kvalme kan være et tegn på svangerskapsforgiftning. Jeg har vært kvalm et par dager. Ringte Ullevål i kveld og fikk komme rett opp. Fikk UL og alt så bra ut. Ullevål og min fastlege tar dette kjempeseriøst. Har du høyt blodtrykk kan dette være et signal...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Takk for svar. Jeg var og fikk sjekket for noen dager siden. Hadde litt høyere blodtrykk, men ikke alvorlig høyt. Urinprøve var fin, det var blodprøvene også. Godt å høre det var bra med deg og din også. Jeg tror ikke det er det da... Fælt å bli kvalm igjen nå..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Men det skal sies at det trenger ikke være det da! Jeg hadde selv en del kvalme rundt uke 29-30, og alt er bra her. Har også lest om en del andre som har vært kvalm rundt disse ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå