Polina-pia Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Gikk han videre han helt på slutten? Han lille lyse?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Han som kanskje var i stemmeskiftet? Han gikk ikke videre i alle fall.
mammaen til nissejenta:o) Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 nei han gjorde desverre ikke det.synes han var mye bedre en hu andre bærta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå