Gå til innhold

Noen som ikke kryper og reiser seg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har en like bedagelig baby som meg som verken kryper eller reiser seg, virker som om alle her inne kryper og reiser seg fra 7-8mnd. Jenta mi er 9mnd og storkoser seg på matta, ruller og ruller og ruller bortover=) Også så avslappende, slipper å løpe etter henne over alt=) (men veldig flink å sitte og legge seg ned selv da=))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare de som har barn som er veldig tidlig ute som skriver om det her. Skjønner godt at de er stolte. Det er helt normalt å ikke krabbe når man er 9 måneder

Skrevet

Åja, jeg vet godt det.. Hadde vert kjempestolt jeg også, men stolt over janta mi også som ikke gjør så mye ennå=) men store fremskritt, så kommer nok snart.. var ikke ment negativt=) Syns sønnen til en venninne er helt herlig, han kryper og reiser seg og er 8mnd.. Utroli å se på!

Skrevet

Sønnen min på 9 mnd har vært veldig tidlig ute med det meste, ikke lenge til han går..... Det har da resultert i mange kuler i hodet osv., så ingen fordel at de kan ting for tidlig! Høres ut som jenta di kan det hun trenger og er fornøyd, det er det viktigste:) Håper min er fornøyd med dit han har kommet nå og drøyer med å gå til han har blitt ett år;)

Skrevet

Hei du!

Joda, jenta mi på 10 mnd reiser seg ikke, og krabber heller ikke. Var hos fysioterapeut for 14 dager siden. Fysioterapeuten er spesialist på barn, hun mente at det ikke var noen bekymring. Jenta mi ruller og åler seg frem dit hun vil, hun er interessert og nysgjerrig på det i rundt seg. Fysio'en sa at så lenge de er aktive og nysgjerrige så er det bare å nyte livet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...