Babyfacepsycho Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Venter du ny baby? Gratulerer hvis det er sånn. =) Lurer også på hvordan vi skal gjøre med MT:n. Eller mamma lurer. Den er ferdig og bare venter på deg. =)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Nei, oi. Jeg fant denne nå jeg snupps! Hvor sto moren din på dette med postoppkrav? Jeg betaler selvfølgelig alle kostnader og hun får slik pengene rett inn på konto, akkurat som med en overføring:) Hvis ikke så må jeg nesten få kontonummeret igjen, har slettet unna post i postkassen og da har de gått med i dragsuget:( Alt bra med dere?
Babyfacepsycho Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Hei. =) Har ikke sett før nå att du hadde svart. Postoppkrav ble litt vanskelig for mamma siden hun bor i sverige. Da er det lettere for henne og sende bare vanlig pakke. Men hvis du hellst vil ha den på postoppkrav så går det greit det også, men da må du nesten vente til november (for jeg skal en tur over i begynnelsen av november, på handle tur, så kan ta den med over og sende den herifra da kanskje.) Men den ligger klar hos mamma og venter på deg og embla. =) Her er allt bra. Tulla har fått 2 nye tenner. =) Eller nesten kommet helt frem hvertfall. Skulle ha vært og sett på en barnehage på fredag. Men måtte flytte det til imorgen. Så nå skal hun snart begynne i bhg. *grugledermeglitt* Hvordan står det til med dere da?
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Åh, det stemmer det, tenker ikke over at hun bor utenlands jeg... (meg og min gullfiskhukommelse) Men da tar vi det bare på konto, men sender du det da en gang til for meg er du supersnill? Vet ikke helt når jeg får overført, for jeg har (med den nevnte hukommelsen) rota bort BankIDen min og venter på en ny en... To nye tenner! Så moro. Og barnehage, det er faktisk ganske deilig, iallefall når man har muligheten til å styre dager og tid som man vil selv. Hadde egentlig 3 dagers tilvenning, men hun trivdes så godt at de kasta meg ut andre dagen:p Og siden har jeg variert dagene som det har passet meg, hjemme noen dager, lange dager når jeg er på skolen og slikt, og korte dager når jeg har korte dager. Bhg er genialt når de er så flinke som her iallefall. Får håpe de er like flink der dere bor:) Her er alt knall, skal på UL i morgen og gleder meg VILT, og neste helg skal vesle bort hele helga, for første gang, gruer og gleder meg på samme tid.
Babyfacepsycho Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2007 Nå er jeg litt treg i avtrykkeren her. Hadde helt glemt bort og se om du hadde svart jeg. Men jeg kom på det nå da. =) Selvfølgelig skal jeg sende deg det på nytt. Var det koselig på UL? =) Er det denne helgen vesla er borte? Det går sikkert kjempe bra skal du se. =) Skal dere noe spesiellt i helgen da? Vi hadde tulla hos mammaen min for 1 mnd siden omtrent. Da var hun der hele helgen. (eller vi hadde henne noen timer på lørdag dagen) Og det var veldigt deilig og få litt tid sammen og få være kjærester og ikke bare mamma og pappa. Og Michelle koste seg kjempe godt hos mormor så det var bare topp. Bhg ja. Det går sikkert greit det også. Skal jo bare ha en 60% plass tilsvidere, og var ikke noe problem og flexe det som jeg selv ville sa hun i bhg:n. Er familiebarnehage med bare 4 barn. =) Tanken er at jeg skal være med første uken (går jo bare 3 dager i uken) Men sånn som hun var når vi var på besøk forige uke så tenker jeg det går greit uten meg etter et par dager ja. Hun fant seg godt tilrette allerede da hun. =) Begynnte og klattre runt og leke med de andre barna og var så bli og glad så. Men jeg skal ta og sende deg en PM jeg så du får nr. Så kan du bare føreover når du selv vil. Så sender jeg deg den så fort jeg får hentet den hos mamma. (skal vel over om en ukes tid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå