Gå til innhold

Huff.. hormonutbrudd ja... (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke vært plaget med hormoner så langt.. Bare litt i ny og ne... Ikke humørsvigninger eller noe.. Bare litt lettere for å ta til tårene, men merker ikke så mye til det heldigvis...

Men nå da...

Jeg har bursdag i morgen, og slekningene til sambo forlanger feiring hvert år... Sånn har de alltid vært.. Men nå skal vi bort i morgen, så jeg sa til sambo at han kunne sende de en melding om at det er kaffe og kake for de som vil ha på søndag... Også får jeg til svar: De kommer ikke likevell.

Ehh???!!!!! De har da gjort det hvert år før, så hvorfor ikke i år???

Tror ikke sambo helt skjønte hva han sa.. Men jeg ble faktisk såret av dette jeg...

Er ikke noe de har sagt, men noe han bare slenger ut fordi han ikke gidder å sende de melding om det..

Så jeg svarer at broren hans ble jo sur for at hen ikke fikk invitasjon sist.. "Ja, men det var på min bursdag det" svarer han da...

Huff... Hormoner er ikke godt... Sitter med klump i halsen og tårer i øynene av dette jeg, og syns jeg selv er heeeelt tåpelig.. Huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he. Det er ikke greit:) Selv ble jeg pottesur på kveldsvakt i dag fordi de bare hadde fisk og kjip pasta i kantina. Jeg hadde håper de hadde noe godt, så endte jeg med skikkelig KJIP middag. Sykehusmat attpåtil, så da slo jeg til med en punsjebolle bare på faen. Endte med å være sur OG fikk i meg masse ekstra kalorier:) ha ha

Skrevet

Ja, hormoner er noen teite ting..

Men jeg tror faktisk jeg hadde blitt såret av dette til vanlig også..

Føler meg liksom så liten og ubetydelig på et vis av sånne utsagn... Huff... Er sikkert bare jeg som er over følsom.......

Men så skal de jammen meg få høre hvorfor de ikke fikk invitasjon om de blir sure også.....

Skrevet

Hva med om du ringer eller sender en melding til de da? Det kan jo hende at de synes det er veldig hyggelig :-)

Skrevet

Nei, det er jeg for sta til..

Når han har bursdag, ordner jeg alt, og da er det minste han kan gjøre på min å si ifra til slektningene sine......

Han har ikke en gang gratulert meg med dagen.. Og ikke pokker om jeg skal si det er noe han har glemt heller, før det er for sent...... :-/ Grr...

Var til og med det siste jeg sa før vi sovnet i går jo..

Skrevet

Vel, GRATULERER MED DAGEN da!!! :):):)

Håper han kommer på det snart, enda bedre; håper han har planene klare for dagene din når han kommer hjem fra jobb :)

Skrevet

Hehe.. Tusen takk. :)

Jo da.. han kom akkurat på det.. fikk en melding. :)

Skrevet

Gratulerer med dagen, snuppa! Håper du får en fin dag og at hormonene gir deg fred akkurat i dag! ;)

Skrevet

Tusen takk. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...