Gå til innhold

Kommer dere til å

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpe ny eller brukt barnevògn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg låner jeg. men skulle jeg kjøpt, ville jeg kjøpt brukt:)

Skrevet

Jeg låner. Ellers hadde jeg kanskje kjøpt brukt, i alle fall kjøpt på salg. Når jeg blir rik doktor kan jeg kjøpe nytt utstyr så fancy jeg bare vil, me så lenge jeg er student, så lar jeg terskelen ligge litt lavere:)

Får låne vogna til svoger og svigerinne, det var svigers som kjøpte den til deres første (de har to). Helt fin vogn, tror ikke den er brukt så mye.

Skrevet

kommer til å kjøpe ny. er vår første og tenker å bruke vognen til evt. neste barn også.

Skrevet

Jeg har kjøpt brukt. :)

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe ny. Er vårt første barn, så tenker på å bruke den til evt neste også

Skrevet

vi arvet til vår første, og skal kjøpe helt ny til denne. Mest fordi sambo ikke vil kjøpe brukt.. Så nå er vi på utkikk og følger med prisene:)

Skrevet

Blir å bruke den vi har fra før, men den er jo bare 1 år gammel

Skrevet

Arvet bagvognen til Andrea, og den er så dårlig att den snart faller fra hverandre. Så denne gang har jeg kjøpt ny=)

Skrevet

jeg kommer til å kjøpe brukt.

Skrevet

Bruker den vi hadde i 2004/2005 :o)

Bytter ikke den bort for alt i verden ;o)

Skrevet

Hei, jeg har kjøpt en lite brukt vogn fra i år (kjøpt av en som ikke var fornøyd med fargen)... Vogner er dyre og det er andre ting jeg heller vil bruke pengene på....

Skrevet

Vi kjøper ny. Kjøper vogn nå med tanke på å kunne bruke den senere også.

Skrevet

arvet vogn til førstemann og den knakk sammen en dag jeg skulle ha den ut av bussen (heldigvis ble ikke gutten min skadet), til nr to kjøpte vi helt ny emmaljunga vogn (2005) som vi kommer til å bruke til knøttet når det kommer i april =)

Skrevet

Vi skal kjøpe brukt. Er jo så mange fine brukte vogner så:)

Skrevet

Vi kommer til å kjøpe ny. Dette er vår første, og jeg har lyst til å kjøpe en vogn jeg blir glad i, og som jeg kan bruke til nr 2 og eventuelt nr 3 også, hvis jeg får viljen min og det blir 3 barn til slutt ;)

Skrevet

Her kjøpes det brukt og selges så snart vi er ferdig med deg..

Har en easywalker jeg kjøpte ny da jenta mi var 2 år.. DEN beholder jeg.. :)

Etter søstera mi har lånt den i 2 år nå må jeg/vi kjøpe nytt trekk til den.. og så er den god som ny..

Elsker at jeg kan kjøpe deler til vognen selv over nett :)

Skrevet

Kjøpte ny til førstemann i 2003; den holder til en unge til :-)

Skrevet

Gikk i butikken og fant den vi ville ha, og så gikk jeg på finn og fant den brukt der. Sparte 4000,- og den er helt strøken! Nå har jeg den vognen jeg ønsket meg, og attpåtil 4000,- som jeg kan bruke på noe annet! Topp!

Skrevet

Kjøpte brukt simo til de to første som vi solgte etter ca 6 mnd med begge. Denne gangen blir det på en måte ny vogn. Kjøpte ew classic til poden i vår, og kjøper ny bag til å montere på denne vogna. Så kjøper eller låner vi en brukt simo til vinteren. Får vårbaby, og den er nok litt for lien til sportsdelen til EW i oktober...

Skrevet

skal få ny av svigers!:D

Skrevet

Vogna vi skal ha er ikke så lett å finne brukt, så vi skal ha ny. Rettere sagt besteforeldrene ville så gjerne kjøpe til oss og det skal de få lov til!

Skrevet

Kjøpt brukt, fra venninne. VELDIG pent brukt og ser ny ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...