EnUndreneMor Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 ... til meg må det være når jeg gikk på skolen og jeg hadde akkurat fåt meg hel nye platåsko som det het, di var høye, skikkelig høye og jeg hadde ikek lært meg å då i de, og på avsluttningen på skolen skulle jeg bruke disse, og gjett hvem som kom dettende dit alle stod, haha kjempe festlig.. det var første og siste gang di skoene ble brukt..
Den drygaste Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 det er mye det... men det verste var vel da jeg var på vero moda og prøvde en bukse, jeg hadde dårlig tid og heiv på bag buksen i full fart, den passet perfekt og jeg tok den av og stormet til kassen... i bare tanga... jeg er en vims og en skikkelig klønete person! så det stod jeg... men heldigvis er jeg ikke den personen som tar det så hardt til meg,så jeg gikk stille og litt rødmusset i kinnene inn i prøverommet og tok på meg, betalte buksen og gikk derifra! en annen må være da jeg skulle sove hos sambo for første gang og fikk en kraftig menstruasjonblødning i sengen hans! men nå bare ler vi av det, vi prøvde å steame sengen men flekken forsvant aldri helt.. så blir minnet på det hver gang jeg bytter sengetøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå