Thunderstruck Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hvor var dere? Hvilket hotell? Hvilket selskap reiste dere med? Barna er 4 og 7 år når vi kanskje ska dit.. Er det palmer i Bulgaria foresten??hehe:-)
*ale* Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Reiste med Ving, til Sunny Beach. Bodde på Hotell Victoria. Kjempebra.... Og nei, ikke masse vold og bråk:) Palmer... hmmm.. tror det...hehe...
nickoline og supermann Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 ingen palmer.........ha ha......løvtrær. Det var litt rart synes jeg, men strandea var knallfin! Vi var i Albena. Reiser gjerne igjen. Så barnevennlig. Bodde på hotel Flamingo og dro med Ving.........Hadde med gutten min på 17 mnd. Han koste seg i badeannlegget. for dine på 7 og 4 må det være helt knall! og skikkelig bra rom/leiligheter! ring og bestill ferien for neste år sier jeg bare....................
Turtle Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 har ikke vært i bulgaria, men det nicket ditt gjorde meg ekstremt kjøttsulten nå.................
*ale* Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 HImmel!! Sorry. reiste med Startour... blanda reiser jeg nå.
Thunderstruck Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2007 Satt akkurat og kika på dette hotellet skjønner du:-) Virka jo helt knallfint!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Vært i sunny beach for 2 år siden. Reiste med apollo, husker ikke hva hotellet het. Masse bråk, fyll, vold, tiggerunger og lommetyver. Verste steder jeg noensinne har vært og jeg har vært i over 25 land!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå