Gå til innhold

Når man jobber 100%,, er det alltid.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei. f.eks. en som jobber skift har noen uker med færre timer og noen uker med flere timer. Og en lærer jobber ikke 37.5 timer i uka.

Skrevet

I butikken jeg jobber har vi 2ukers"turnuser". Dvs jeg jobber 33 timer ene uka og 42 timer andre uka. Har også to ulike "vakter" dvs enten 6,5time (-pause) eller 9,5t (-pause). Fri annenhver fredag og lørdag :o)

Skrevet

Man kan ha andre avtaler. Hørt om 36,5 timer og 40 timer. Få det inn i kontrakten

Skrevet

kommer jo an på om du har betalt lunch også da. Hvis ikek skal du vel være 8 timer på jobb.

Skrevet

Neida, jobber man f.eks. som lærer så arbeider man mye mer enn 37,5 t/u. Det vi jobber mer pr. uke, avspaserer vi i slutten av juni og i august før skoleåret starter igjen, og i jula og påska.

Skrevet

Jobber man skift, skal man ikke ha mer enn 35,5 timer i uka i gjennomsnitt. Jeg har noen uker med mer og noen med mindre. Har dager som varer mellom 5 timer og 10 timer.

Skrevet

Helsevesenet er vell 100% 35,5 time i uka i gjennomsnitt - hvis man jobber dag/ettermiddag/kveld - mens der jeg er nå er nattevakt 100% 14 dager i mnd...

Skrevet

ah, I see.. Sitter her og er litt irritert nemlig. Har fått ny jobb og når jeg legger sammen timene jeg fikk beskjed om i dag så blir det 37.5 time to uker og 32 og 25 timer de to andre ukene.

Ble lovet 37.5 time HVER uke, så jeg valgte bort en litt bedre betalt jobb for denne. Men den andre jobben blir jo plutselig ganske mye bedre betalt i mnd hvis jeg har færre timer enn jeg opprinnelig trodde..

Jeg blir matt.......................

Skrevet

Hvilken av dem tok du? Nr en eller to?:)

Skrevet

nr 2 :) er egentlig fornøyd med valget, trives UTROLIG godt i nye jobben. Men dritt å ikke få det man har blitt lovet.

Skal høre med de i morgen om jeg kan ha misforstått noe med antall timer i dag..

Skrevet

ja må jo nesten det, blir litt over 3000 i mnd som jeg hadde fått mer i den jobben jeg valgte bort. Det er masse penger det når man ikke er millionær hehe :)

Skrevet

Gud ja, mye det. Jeg er millionær da, men i gjeld, hahaha, galgenhumor:)

Skrevet

Kommer jo an på om du har månedslønn eller timelønn. Har du månedslønn blir den jobben du har nå bedre betalt en den andre. Dvs du jobber færre timer for samme lønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...