Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Noen som har trillepike, eller tenker på å få seg trillepike? Jeg er så usikker på når tid det er greit å få trillepike. Jeg har ei jente som har så lyst og hun kommer på besøk for å leke litt med gutten. Tenkte bare jeg ville høre om det var noen av dere som har erfaringer med det... :-)
Chunky81 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 synst personlig det er greit med trillepike når småen kan holde hode selv (så slipper jeg å bekymre meg). var selv trillepike når jeg var yngre. husker ikke hvor gamle barna var, men i begynnelsen var det snakk om trilling i ca 1 time. og når barna ble større, ca 2 timer trilletur.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 vil ikke ha trillepike....triller selv;o)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har trillepike:) faren til barnet.. hihihihih
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg skulle ønske jeg kjente noen som kunne være trillepike for min baby. Hvis du føler selv at du kan stole på at jenta kan trille med gutten din og du ikke er bekymret mens de er på trilletur, så synes jeg du skal slå til. Tenk så deilig å få litt "fri" hjemme mens babyen får frisk luft.
Learning to fly Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 det må vel være når du føler det er greit, og du føler du kan stole på trillepiken. Ingen fasit svar på dette. Jeg passet som 10 åring en jente på 10 uker. Jeg trillet att og fram på en vei som det ikke kjørte biler på. Var vel borte ca 45 min maks. Personlig så har jeg aldri følt det er greit med trillepike, og jeg har tre barn...
Learning to fly Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Glemte å si att jeg passet denne jenten jevnlig frem til hun var 5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå