Gå til innhold

tips til solosang i kirken bryllup???


barnII 15.02.08

Anbefalte innlegg

hei! jeg skal gifte meg neste år og leter etter sang til å ha i kirken. noen som har noen fine tips her. er jo så mange fine sanger helt til man hører på teksten (så mange kjærlighetsorgsanger)

så jeg trenger litt hjelp!!

Noen som vil hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hymne på en bryllupsdag! Det var en gave til kronprinsparet fra Vårt Land når de giftet seg. Den er skrevet av karoline krüger. Jeg har sunget den i flere bryllup, og hadde den i mitt bryllup selv. Er ikke mange som har hørt den før, så jeg får alltid veldig bra tilbakemld. på den. At den er så fin, og at teksten er veldig bra:)

 

http://www2.vl.no/apps/pbcs.dll/article?AID=200111228006

Her er linken på den!

 

Ellers så har jeg sunget "your song" av elton john og "have I told you lately that I love you" i kirken i andre bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et bryllup i sommer til et vennepar og de hadde "in the arms of an angel" av sarah mclachlan. den er kjempefiiiin! + en annen..hm.. husker ikke hva den het, men den og var fiiin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fields of gold:) (Eva Cassidy's versjon) Nydelig sang!

 

Jeg har også sunget i bryllup.. Da henholdsvis "Det vacraste" av Cecilia V og "From this moment" av Shania Twain. De er jo og veldig fine :)

 

Lykke til med valget ditt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

* From this moment

* Still the one

* Fields of gold

* Amazed

* You raise me up

 

Lykke til med valget ditt. Et nydelig bryllup blir det uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirna noir er jo bare nydelig da, ellers mange fine forslag fra andre her:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min giftet seg forresten i sommer, og de hadde en kjempe flott sang i kirken. Alle i salen satt og tutet.

 

Den er på norsk, og har et snev av kristent innhold. Jeg synes den var utrolig fin.

 

Tror den het "Bryllupssangen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde "Love changes everything" kjempefin! Så gikk vi ut til "signed sealed delivered I'm yours" - dødskult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shania Twain - From this moment

Eva Cassidy - Fields of gold

Josh Groban - you raise me up

Sarah McLachlan - In the arms of an angel

Rod Steward - Have I told you lately that I love you

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skal også gifte oss til neste år. Jeg skal overraske min kommende mann med solosang i kirken. Vi skal ha From this moment og You raise me up. Perfekte tekster til et bryllup :-) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjærlighet - Sissel Kyrkjebø har vært på retrett noen år, men den har blitt såpass gammel at folk liker den. Jeg har også sunget:

Det vackraste

Kjærlighetsvisa

All I Ask of you (Phantom of the Opera)

Ave Maria

 

I mitt eget hadde jeg "Miracles" (Duett) og "His Eye is On The Sparrow" (Sister Act)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...