tuppa prøvd lenge Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 her går tiden drastisk ned ang det å prøve altså! sambo sa i stad at det var stor sjans for at vi kunne begynne prøvingen nå i november og en mulighet for at det kan skje denne syklusen altså oktober!:)men i såfall vil det skje på sparket hvis det skjer i oktober. men han var veldig sikker på at det kom til å skje i november! jippiii! nå er jeg øyeblikkelig prøver! måtte bare si det:)hehe
Nummer tre <3 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 oj! så flott! Du får holde oss oppdatert! blir kjempe spennende! håper det blir en fulltreffer nå i oktober da!
tuppa prøvd lenge Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 ja jeg håper jo indelig at det skjer i oktober men jeg måtte ikke ha for høye forhåpninger om det sa sambo for det var liten sjans for det men at det var en sjans det var det sa han:)hehe men stor sjans for november:)hihi ja skal holde dere oppdatert! jeg er så utolig glad nå men samtidig så er det så virkelig liksom og ikke så lang tid til så da blir jeg litt skremt også! det er jo dette jeg har ventet leeeenge på og når det først blir virkelighet så kommer det litt frykt krypende:)hehe. det er litt rart:) men mest glede da!absolutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå