Gå til innhold

tenger tips til bryllupsang(solo i kriken)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg skal gifte meg nesteår og trenger tips til solo sanger i kirken, og her er det mange kreative sjeler.

vet dere om noen som er fine, med fin tekst

på forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i et bryllud der de hadde Can't help falling in love (with you) av Elvis. Ikke et tørt øye i kirken, var skikkelig romantisk!

Skrevet

Vi hadde en helt fantastisk mannlig solist da vi giftet oss (han synger ofte på kirkekonserter etc) som sang "Det vackrasta jag vet" av Cecilia Vennersten og en sang som var ukjent for meg inntil jeg lette etter den på nettet og fant en versjon sunget av Sarah Brightman "Love changes everything". Her er link til youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=z-IiSrzxKNQ

Tror den er av Andrew Lloyd Webber... Det ble helt fantastisk, ikke for klissete, bare en kjempeopplevelse for oss alle i kirken.

Men det er mange andre fine også, spørs på solisten. Hør om han/hun har forslag... Var i et bryllup i sommer med "Can you feel the love tonight" som utgangsmarsj.. Herlig! Også har du jo "All you need is love", litt mer fart i den :-)

Oi, ble visst litt revet med her ;-)

Skrevet

When you say you love me-josh groban

Kjærlighetsvisa-Halvdan Siversen

Kjærlighet-Sissel Kyrkjebø

Nothing else matter-Metallica

You Raise me up-Josh Groban

Danser mot vår-Elisabeth Andreassen

A groovy kind of love-Phil Collins

Skrevet

Vi hadde en helt fantastisk sang i vårt bryllup. Rørende og romantisk, teksten passer perfekt.

Altså:

"Det vackraste som fins" av Lisa Nilsson.

Skrevet

Nei, kanskje den er av Cesilia Wennersten, er ikke helt sikker...

Skrevet

Jeg sang i et bryllup for noen år tilbake og da sang jeg " From this moment" med Shania Twain. Fantastisk tekst som passer godt i et bryllup, synes jeg. Å melodien er jo også veldig fin.

Lykke til!!! :o)

Skrevet

Jeg sang for min søster da hun giftet seg, og da sang jeg "When you say nothing at all" av Ronan Keating. Den var perfekt for min søster og min svoger. Men det finnes veldig mange pene sanger

Skrevet

Mi vennine sang " gjev meg handa di ven" av sondre brattland..

Den passa utrulig bra.

Skrevet

Vi hadde "ett liv för meg" og "one moment in time". Fantastiske sanger som ga riktig stemning for oss :-)

Skrevet

From this moment, life has begun, from this moment, you are the one, right beside you is where I belong from this moment on!

Det fins ikke en bedre bryllupssang enn det! i min mening

Skrevet

"den finaste e veit" med hellbillies.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...