Gå til innhold

Hurra...jeg hopper over hit!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er jeg over hit...1/3 er unnagjort...den verste må jeg si jeg synes!

Men trenger litt råd også...har vært konstant kvalm og kasta opp de 2 siste mnd...vurderer å ringe legen i morgen og spørre om sykemelding! Har mye med mat å gjøre på jobb og den lukta av kjøtt er den verste som finnes akkurat for øyeblikket! Men hvordan spør jeg egentlig om sykemelding?? Er ikke det at jeg er ute etter å ha fri, men er så utrolig sliten og har ei jente på snart 2 som trenger en mamma som gjør litt annet enn bare å pendle mellom sofa og do!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si til sekretæren som tar telefonen at du ønsker sykemelding i forbindelse med svangerskap. Jeg fikk da time samme dag.

Hos legen forteller du bare hvordan du har det, enkelt og greit!

Jeg har ikke hatt problemer med å få sykemelding, hatt en veldig forståelsesfull lege! Er ikke noe kjekt å være så kvalm, og man blir ikke noe bedre av å stresse. Forhåpentligvis går det snart over for deg nå, bare noen uker igjen med kvalme. Men det er bra slitsomt likevel!

Jeg jobba nesten ingen ting i sommer, hadde eksamen når jeg var 12 uker på vei i slutten av juni, og brukte resten av sommerferien på å komme meg igjen...

Skrevet

Heeeeeeeei! :)

Si det som det er,du klarer ikke stå i kjøtt lukten lengre! .....hvilken lege hadde du sa du?

Deilig å gå over til 2.trim tenker jeg;) Kan senke skuldrene ett hakk da!

Jeg feirer 99 dager igjen i dag,2 sifret mo haha;D

Skrevet

2 sifra ja....er en stund til jeg er der gitt....men er godt å hoppe over hit ja! Har Daatland jeg på naf-gården!

Skrevet

ja okei..... sikkert "vanlige" mennesker der også! ;)

Skrevet

håper da det er det! Har aldri spurt henne om sykemelding før jeg, men håper det går greit ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...