♥ DAME Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Important notice. http://oth.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=69222&goChar=B Jeg er ikke så flink i engelsk dessverre, så tusen takk til deg eller dere som hjelper meg her
Trine & co Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Hei Under important notice står det: Dufter (altså parfyme) blir sendt og håndtert separat iflg internasjonale reguleringer Lover grunnet alkoholinnhold (pga brannfare) på parfymer betyr at disse enhetene må bli sendt separat, levering 2-4 dager etter make-up og hudpleieprodukter. Videre står det noe som jeg ikke helt kan oversette direkte, men det står at deres nåværende metode å få varer på, tar dessverre lang tid. Og at de grunnet at de får varene fra usa ikke kan tilby spesialpriser fra deres eget varehus. Men, fra 3 oktober skal de få ett nytt systemsom gjør leveringen mye raskere og i deres tradsisjonelle innpakning. Sporing vil bli mye enklere, og de regner med raskere leveringstid. Enheter markert med stjerne * vil bli sendt uten tillegg sammen med hudpleie og makeup Det vil ikke bli noe leveringsgebyr på hudpleie og makeup. Det er det viktigste som står der, hvis det er noe mer du lurer på, er det bare å spørre:-)
♥ DAME Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Tusen, tusen takk:) Så utrolig snilt av deg som tok deg tid til dette Skal huske deg Trine og Johannes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå