Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Forrige gang sto valget mellom Hedda og Fanny - ble Fanny. (hadde også Linnea på blokka) Blant guttenavnene var Adrian og Fabian "vinnerne" vi satt igjen med. Venter nr 2, og lurer på Matilda hvis jente (eller Mathilda?..), Felix eller Fabian hvis gutt. Men....................så vanskelig!!! Noen med andre forslag også kanskje?? Takker og bukker for svar - om vi får noen )
mamman te Vetle og Alma Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 jeg liker Aida eller Alma til jente Matheo, Nicholas, Noah til gutt:) Og Vetle selvfølgelig:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Fanny og Alma er begge nydelige navn som jeg synes passet kjempefint sammen. Hvis ikke synes jeg Alma Matilde er nydelig ;-) Til gutt synes jeg Fabian er kjempestilig, jeg kjenner et søskenpar som heter Fanny og Fabian - passer kjempefint!
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Haha!! Gjett om vi får høre den Fru Hotten Tott ;o)
mettings Skrevet 3. oktober 2007 #8 Skrevet 3. oktober 2007 Jente: Selma eller Maya. Det var våre forslag, men vi fikk gutt. Josephine er jo også et vakkert navn;O) Det heter min eldste. Gutt: Felix, Jacob og ikke minst Christopher.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. oktober 2007 #9 Skrevet 3. oktober 2007 Det må jo bli Fanny og Matilda!! ;o) (Jeg er Matilde-mamma). Jeg var ikke overbegeistret for Fanny og Fabian sammen, men Felix er kult!! Liker også Herman, Oliver, Edvard, Filip, Vetle, Max. Som alternative jentenavn syns jeg du kunne tatt med Linnea, Ellinor (min nye favoritt), Leonora, Irmelin, Ingelin, Mathea....
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #10 Skrevet 3. oktober 2007 Synes Fanny og Matilda (uten h'en) passet så fint sammen, jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå