Jubelbrus* Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hvordan var det igjen? Struttemage = guttemage? Eller? =)
Axus' girlfriend Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 guttemagen er ganske struttende ja, skal ikke vises bakfra:o) Jentemagen er rundere!Får vente å se om det stemmer her i gårn da!
Jubelbrus* Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2007 Det var sånn, ja! Venter du jente eller gutt du da? Det er så rart, for jeg har hele tiden hatt på følelsen at det er gutt, men så har følelsen gått litt over til jente. Og nå når jeg har fått mage, har jeg fått skikkelig jentemage! Blir spennende på ultralyd!
Erisa* Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg hadde også følelse av at det var en gutt, men på ultralyd var det helt tydelig en jente! Nå begynner magen å bli litt større, og har blitt skikkelig jentemage. Går an å se magen bakfra allerede, jeg er 24+5. Så det blir spennende om det plutselig er en gutt likevel;)
Jubelbrus* Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, for man kan vel aldri være for sikker:) Jeg er "bare" 18 uker på vei nå, men synes kanskje at magen er blitt litt vel stor til at dette er mitt første svangerskap. Men det er selvfølgelig veldig individuelt da. Kanskje det er to der inne? Eller et veldig stort foster? Det er utrolig spennende å vente på ultralyd! Nei, forresten. To kan det ikke være. Var jo på v.ultralyd rundt uke 8 og da så det ut til å bare være èn
Axus' girlfriend Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har så vidt mage da, men den er veldig fyldig langt ut, eple mage:o) Så akkurat nå er det en jentemage, og jeg har en jente følelse!Men det er jo alt for tidlig å si egentli, både i forhold til mage og i forhold til UL ( har den om to uker, SPENT!!)
Coma Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har guttemage som ikke syns bakfra, og UL viste gutt:-)
lille stjerne Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Ingen tvil her i gården! Har skikkelig "guttemage", ganske spiss og den synes ikke bakfra. Og ganske riktig.. UL viste gutt!
nungo Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Venter jente og har den struttmagen :-) Hadde det sist også, og det var en jente det og, så det stemmer vel ikke helt. Synes ikke i det hele tatt bakfra at jeg er gravid. Tror det har mer med mors kroppsbygging å gjøre.
Kystrøya Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde rund mage da jeg gikk med datteren vår, men den vistes ikke bakfra. Ingen kunne se på meg bakfra at jeg var gravid, så tror ikke denne "regelen" gjelder for alle Ser for meg at jeg kommer til å få rund mage som ikke vises bakfra denne gangen og (ser slik ut foreløpig iallfall), selv om jeg tror vi får en gutt denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå