Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #26 Skrevet 5. oktober 2007 Vet jo ikke hva det blir men enten Martin eller Magnus. Når snuppa ble født hadde vi klar Martin med eller uten Tor foran. Jeg vil ha Tor Martin men min mann er ikke like overbevist mildt sagt.. men han bestemte mest på jentenavnet så jeg føler jeg står sterkt he he
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #27 Skrevet 5. oktober 2007 Synes Eliah er et fint navn jeg!! og ikke mange som heter det..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. oktober 2007 #28 Skrevet 5. oktober 2007 Hvis det blir gutt skal han hete Lukas, Patrick eller Isak. Tror jeg... Håpløst vanskelig, dette med navn... Det er en god grunn til IKKE å få flere barn.... :oD
En liten og snart en til Skrevet 5. oktober 2007 #29 Skrevet 5. oktober 2007 Her blir det nok enten en Leonard eller en Aslak. Må nesten se ungen før vi bestemmer oss. For alt vi vet passer ingen av navnene, og da har vi et STORT problem.
mari.a Skrevet 5. oktober 2007 #30 Skrevet 5. oktober 2007 vet ikke om det blir jente eller gutt, men jentenavn er klart!guttenavn er myyyye vanskeligere synes jeg...sleit veldig sist..det bla da Sebastian:) min favoritt!! denne gangen blir det værre, jeg liker best Thomas-men ikke min sambo:(
To tupper Skrevet 5. oktober 2007 #31 Skrevet 5. oktober 2007 Vi vet heller ikke hva det blir, men navnene har vi klare. Guttebaby vil få navnet Marius og jentebaby vil få navnet Helene. Vi har allerede en Victoria på 3 1/2 år så det er litt viktig at navneve passer sammen.
Mamma til snart 4 Skrevet 7. oktober 2007 #33 Skrevet 7. oktober 2007 nå venter vi jente men blir det en gutt på oss en gang skal han hete Leander eller Levin Andre;)
JohnFredrik Skrevet 7. oktober 2007 #34 Skrevet 7. oktober 2007 Vår lille gutt skal hete John Fredrik :-) Har også en som heter Arnt Egil :-) Begge to oppkalt etter sine bestefedre/oldefedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå