Gå til innhold

Noen som var sykemeldt hele svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sykemeldt når jeg var 5-6 uker på vei denne gangen. Og er fortsatt ikke i form. Nå er jeg 16 uker og begynner å slite mere og mere med bekkenet. Også har jeg null energi og er kvalm. Håper jo å komme tilbake i jobb. Men ukene går jo og jeg blir ikke bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg jobba tilsammen fem uker under siste svskap. Var kjempedårlig de første ukene, ble bedre, jobba litt, men begynte å få kynnere, og siden jeg hadde høyrisikosvskap ble jeg kommandert til sofaen resten av tia..

Var deilig på en måte, men ble et innmari laaaangt svskap!!! Takk og lov for BIM da:)

Er jo bare snakk om en kort periode av livet, og det er ingen som premierer deg for å være superflink og jobbe mens du egentlig ikke er i form til det...

Opplevde også at det gav meg overskudd til eldstefrøkna, hadde IKKE det mens jeg jobba de ukene. Da bare sov jeg hele etm... Var kjempe trist!

Skrevet

var 100% sykmeldt fra uke 7-24 (tror jeg), og jobbet 40% etter det, frem til sommerferien (2,5 mnd).

Skrevet

Jeg var sykemeldt hele svangerskapet med Mina.

Jobba veldig med meg selv o starten, følte jeg svikta jobben og alt det der. Men etterhvert måtte jeg bare godta at sånn var det bare, jeg var kvalm hele svangerskapet og det var ikke forenelig med en jobb i kassa på obs for å si det sånn.

Måtte bare slutte og har dårlig samvittighet, de overlevde bra uten meg!

Skrevet

Jeg var sykemeldt store deler av siste svangerskap pga bekkenet, og for ikke å bruke opp sykemeldingsperioden min, satte legen meg over på svangerskapspenger. Du burde også det, hvis det ser dårlig ut ang å jobbe mer i svangerskapet.

Nå er jeg 3. mnd`er på vei, og foreklpig frisk og rask, håper det holder seg.

Skrevet

Jepp - sm fra uke 5 -15 pga ekstrem kvalme, sm 60% fra uke 15-25 pga kvalme og bekkenløsning, 80%sm fra uke 25-32 pga det samme og siden 100%sm frem til perm...kjeeeeedelig:o((((

Skrevet

Jepp... Var SM fra den dagen jeg oppdaget at jeg var gravid. Var innlagt på s.hus fra uke 21. Laaaaaaaangt svangerskap ble det, men et utrolig bra resultat ;o)

Skrevet

Jeg var sykemeldt fra den dagen jeg fant ut at jeg var gravid.

Tungt,men definitivt verdt det. Vet at jeg må være sykemeldt v eventuelt neste barn også pga sykdom hos meg.

Fikk mange kommentarer og rare spørsmål fra utenforstående,men det bryr meg ikke. Hoveddsaken er at babyen har det bra og det har den som regel så lenge mor har det bra :)

Lykke Til !

Håper du klarer å bruke tida til å kose deg, hvis du ikke har barn fra før er det en glimrende anledning til å sove så mye du vil de neste månedene, lese bøker og nyte graviditeten i den grad smertene holder seg borte ;)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...