Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Lurer på hva de filmet på kveldens program?viste de fødsler som endte opp med død baby osv?tenkte å forberede meg hvis jeg skal se det på nett-tv...
Turid Laila Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 De snakket med ei som hadde mistet før, men som var gravid igjen, og fikk ekstra oppfølging, også snakket de om og viste hva de gjør ved dødfødsler. Fikk også se den lille gutten til Silje.
just_mee Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 viste ingen fødsler om dødfødsel bare forklarte hva de gjorde og hva de følte en veldig fin episode
Mammaen til engelen Luca Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 De hadde gjort det på en veldig fin og verdig måte. Jeg fikk tilbud om å være med i dette programmet, og de var veldig klare på at det aldri var aktuelt å ha med en faktisk dødfødsel. De ville ikke trenge seg på noen som akkurat har opplevd sitt livs mareritt. Istedet har de med en dame som har mistet før, og jordmødrenes erfaringer.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 så fint:o)da vil jeg se kveldens episode. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå