Blåttkryss Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Var hos helsesøster i dag. Datteren min er jo litt ujevn i bakhodet, men ikke flat altså. Har spurt om dette på helsestasjonen før, da en annen helsesøster, og hun sa det var helt som det skulle være. Denne helsesøsteren begynte imidlertid å snakke om at hun kanskje var litt flat på den ene siden. Hun sjekket at hun snudde seg som hun skulle og det gjorde hun. Spurte også om hun har en side å ligge på som hun foretrekker, og det har hun. Jeg spurte om det var noe jeg skulle gjøre, gå til kiropraktor eller noe men hun sa det ikke var nødvendig. Er ikke akkurat så lett å flytte på datteren min når hun først har sovnet heller, hun er 5,5 mnd og våkner med en gang. Når vi skulle gå sa hun at hodet jo nesten egentlig ikke var skjevt i det hele tatt, etter å først ha lagt sånn vekt på det! Nå ble jeg veldig usikker jeg!! Har /hadde babyene deres heeeelt jevnt hode eller?
adelia*termin 18/10* Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 begge mine har hatt veldig jevne hoder.. Men det er normalt at de ikke er helt jevne tror jeg
*Rutletutt* Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Ja, mine to har/har hatt helt jevnt hode - ikke antydning til skjevt. Gutten til en venninne av meg er veeeeldig skjev i hodet og må til fysio pga det.
Blåttkryss Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 hmmm søren altså... Kanskje jeg bør få noen andre til å titte på det? Hjelpes meg...hvordan får man en "second opinion" fra helsestesjonen uten å tråkke noen på tærne da??
*Rutletutt* Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Tror det er veldig vanlig at de er litt skjev i hodet altså, det vil ofte rette seg av seg selv. Hva med å gå til fastlegen å høre om du er usikker?
EnUndreneMor Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 byg opp den ene sida med feks ammepute så hun ligger å sover på siden om natta,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå