M@mm@ mars07 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Hvor mye sviskesaft pr dag og evt i en dose eller flere?? Jenta vår er 6,5 mnd
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg synes sviskepure har bedre effekt enn saften, gir da ca 1/3 av glasset (lite glass)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har aldri brukt malt og sviskesaft eller sviskepure bruker jeg bare en gang i blant ved behov. Snuppa på 11 mnd har aldri hatt noe problem med magen, bortsett fra at hun har vært litt hard i avføringen 2-3 ganger. Da har jeg gitt et halvt glass, evt blandet ut i grøten også har hun vært fin igjen.
M@mm@ mars07 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2007 Vi fikk tips om å bruke malt i mme og gjorde det en stund, men så sluttet vi for å se hvordan det gikk. Hun har fast avføring men ikke noe problem ellers. Men i dag hylskrek hun når hun skulle trykke det ut, så tenkte å gi henne noe så det ordnere seg. Er det normalt at hun på 6,5mnd har fast, ikke kjempe hard, men fast avføring??
stinelin81-3 smågull Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 bare noen få skjeer med sviske pure hvis hun har hard mage:) effekten er nesten umiddelbar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå