Gå til innhold

takk for sist

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei igjen jenter...nå er d lenge siden jeg har vært her inne. har fortsatt ikke blitt gravid dessverre, og nå har det gått 14 mnd. siden jeg sluttet på pillen. denne mnd. føler jeg meg derimot usedvanelig gravid. d kjennes ut som stikkinger og små luftbobler inne i magen (i området rundt eggstokkene), jeg har hatt masse senetrekk i tærne (vet ikke om dette er symptomer en gang), venstre side av korsryggen verker og jeg blir fort kvalm av matlukt. har ikm i dag, så i morgen skal jeg teste!! håper virkelig jeg har en spire i magen....for nå synes jeg snart d er min tur også. har to nære venninner som er 3 mnd. på vei, og det hjelper ikke akkurat på værpesyken...er jeg ikke gravid nå kommer jeg til å bestille time for utredning. hvordan går prosessen da egentlig? har det noen betydning at jeg og samboer ikke har samme fastlege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til imorra :)

Skrevet

Kan ikke svare deg, men lykke til i morgen!:)

Skrevet

Hadde ikek noe å si for oss i alle fall. Henvisning fra fastlege til gynekolog gikk gjennom min fastlege (jeg som undersøkes), og hos gynekologen fikk vi beskjed om å stille begge to, og gubben skulle ha med sædprøve. Så da ble gynekologen "felleslegen" vår på en måte. Veldig grei og effektiv affære for oss sammenliknet med mye annet jeg leser her inne.

Masse lykke til med testing i morra!!!! Får håpe du slipper hele utredninga!!

Skrevet

lykke til i morgen :) skal krysse fingrer og tær for deg jeg :)

Skrevet

Masse lykke til!!!:)

Skrevet

JEG TESTET POSITIVT!!!! Takk for alle lykkeønskninger!!! Jeg kan ikke fatte det....lager et eget innlegg så kan dere lese litt om symptomene mine etc.

NÅ ER JEG LYKKELIG!!!! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...