Nenya^juni2010 Skrevet 3. oktober 2007 #1 Skrevet 3. oktober 2007 Småtten var på 3 mnd kontroll i dag og fikk 2 vaksiner( husker ikke navnene akkurat nuh) Har siden da, kl 1400, sovet nesten konstant, har hatt 2 våken perioder på 20 min og våkner for å spise.. Er det normalt at de blir så søvnige??
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 3. oktober 2007 #2 Skrevet 3. oktober 2007 Vennina mi sitt barn var like mye søvning som ditt nå. I følge HS er det mange som reagerer med å sove masse :-)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 3. oktober 2007 #3 Skrevet 3. oktober 2007 Her ble hun også veldig søvnig etter vaksinene både på 3 mnd og 5 mnd. Kanskje mere på 3 mnd vaksinen. Da sov hun nesten hele dagen. Hadde en del vondt da stakkar på kvelden. På 5 mnd fikk hun også en del feber i 2 dager. La h*n sove du. Vaksinen herjer i kroppen så det er bra at de får hvilt. Sjekk om feber osv. og evt gi en paracet hvis høy feber.
Dudellidallo og Tillo Skrevet 3. oktober 2007 #4 Skrevet 3. oktober 2007 jenta vår sov i fra kl 14 til ni morgenen etter med matavbrudd etter vaksinering 3mnd og var søvnig dagen etter også. Var også søvnig ved 5mnd.. stod at det var en vanlig bivirkning..
Nenya^juni2010 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2007 Ok... da er vell alt ok da:) Takk for svar!
Twins i magen <3 Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Gutten vår sov også mesteparten av dagen etter vaksinen. Vi ble jo forberedt på at det kunne bli masse skriking, men neida... stikk motsatt. Aldri vært så rolig! Snedig..
Chunky81 Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 gutten min sov hele dagen, og når han var våken, skulle han bare sitte på fanget.. gikk over dagen etter..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 veldig vanlig. min fikk feber. måtte gi febernedsettende
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 var en helt normal bivirkning etter vaksinen det ja.Min ble det han også..sov i mange timer etter på og dagene som fulgte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå