Gå til innhold

Søvnig etter vaksine! Vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småtten var på 3 mnd kontroll i dag og fikk 2 vaksiner( husker ikke navnene akkurat nuh) Har siden da, kl 1400, sovet nesten konstant, har hatt 2 våken perioder på 20 min og våkner for å spise..

Er det normalt at de blir så søvnige??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vennina mi sitt barn var like mye søvning som ditt nå. I følge HS er det mange som reagerer med å sove masse :-)

Skrevet

Her ble hun også veldig søvnig etter vaksinene både på 3 mnd og 5 mnd. Kanskje mere på 3 mnd vaksinen. Da sov hun nesten hele dagen. Hadde en del vondt da stakkar på kvelden. På 5 mnd fikk hun også en del feber i 2 dager.

La h*n sove du. Vaksinen herjer i kroppen så det er bra at de får hvilt. Sjekk om feber osv. og evt gi en paracet hvis høy feber.

Skrevet

jenta vår sov i fra kl 14 til ni morgenen etter med matavbrudd etter vaksinering 3mnd og var søvnig dagen etter også. Var også søvnig ved 5mnd.. stod at det var en vanlig bivirkning..

Skrevet

Ok... da er vell alt ok da:)

Takk for svar!

Skrevet

Gutten vår sov også mesteparten av dagen etter vaksinen. Vi ble jo forberedt på at det kunne bli masse skriking, men neida... stikk motsatt. Aldri vært så rolig! Snedig..

Skrevet

gutten min sov hele dagen, og når han var våken, skulle han bare sitte på fanget..

gikk over dagen etter..

Skrevet

veldig vanlig. min fikk feber. måtte gi febernedsettende

Skrevet

var en helt normal bivirkning etter vaksinen det ja.Min ble det han også..sov i mange timer etter på og dagene som fulgte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...