Gå til innhold

flere som så jordmødrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde tenkt å ikke se det, men syns det var veldig greit jeg. syns de la det frem på en fin måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjorde jeg..

Syntes de løste det fint, men det var tøft å se.:(

Skrevet

ja, det var ikke så fælt å se på som jeg hadde trodd....Ble noen tårer allikevel da, men det blir det jo hver gang...;)

Skrevet

veldig fint å vite at de tar det like tungt som deg hvis det mot all formodning skulle gå galt. tøft men godt å ha sett denne episoden.

Skrevet

syns denne episoden var veldig fin med tanke på at det var eit sånt vanskeligt tema. Viste jo at jordmødrene egentlig forstår begymringene våres når me kjenner lite bedre enn nokon andre.

Skrevet

ja må være tøft for dem som har mistet et barn å se det. men jeg syns iallefall det viste at man blir godt tatt vare på. ble glad når jeg så babyen til hun som hadde mistet

Skrevet

valgte å ikke se idag jeg.. hvertfall vente til jeg hørte reaksjonene deres ;) kanskje jeg må se likavell.....

Skrevet

så episoden... tenker på den ene tingen hu sa... det og gå inn på ett rom til en død fødsel og så ta i mot det første barnet til ett annet par i ett annet rom.. sikkert ett knall tøff jobb de har.

Skrevet

jeg syns du skal se..var ikke med på fødsel eller så noe dø baby

Skrevet

åhh.. såg man ikke fødselen? det trodde jeg..

hmm, da bli jeg nok å se den på nett ikveld :)

Skrevet

Jeg så også programmet,-var redd det skulle gå galt. Vi har desverre opplevd og måtte føde et dødt barn.(uke 30)

Vi fødte i Fredrikstad, og vi kan ikke få fullrost de på B3.

Skrevet

ja for en jobb.. jeg har aldri klart å gjøre den jobben de gjør..

Skrevet

ja er nok kjempe tøft..men sikkert godt å ta i mot et lykkelig par etter en slik hendelse og

Skrevet

jepp, må bare se d!!

prøver å se siste episode som er lagt ut på nett, men det hakker da bare... er d pga det er så mange som ser d samtidig???

Skrevet

jeg får heller ikke til å se siste episoden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...